Mikä merkitys pyörässä on lankarullilla vai pelkkä ulkonäkö juttu ?
LANKARULLAT ?
7
2309
Vastaukset
- vaarivainen
MITKÄ IHMEEN LANKARULLAT ? JA MISSÄ PYÄRÄSSÄ ?
Ennen , kauan, kauan sitten , oli "pyörässä" pahvin
pala ja äitin pyykki poika, semmone RÄPLÄTIN !!
Mut LANKARULLAT , ei niitä oo ikänää mihinkää
ripusteltu.- kurki-alli
Vaari vain on tainnut jäädä jo kehityksestä jälkeen.
"Lankarullat" ovat takahaarukassa jotta takapään saa nostettua siihen tehdyllä telineellä ilmaan.
http://motogp-guides.blogspot.com/2011/05/moto-gp.html - suwasaki.
"Lankarullat" on lisäsuoja kaatumisissa ettei pyörän poski kulu älyttömästi. Niitä on yleensä kyykkypyörissä, mut tuossa kuvassa ei sellaisia ole. Niitä on yleensä polven kohdalla ja takapyörän kohdalla. Koltaan lankarullan kokoisista nyrkin kokoisiin.
- kurki-alli
suwasaki. kirjoitti:
"Lankarullat" on lisäsuoja kaatumisissa ettei pyörän poski kulu älyttömästi. Niitä on yleensä kyykkypyörissä, mut tuossa kuvassa ei sellaisia ole. Niitä on yleensä polven kohdalla ja takapyörän kohdalla. Koltaan lankarullan kokoisista nyrkin kokoisiin.
Enpäs olekaan kaatumatapeista kuullut lankarullanimitystä lainkaan.
- jäläs
Haa ,kyllä siellä jotkut rullaset vaan näkys olevan !
Taas mie viisastuin (vähän) mut ihan oikeesti ,
että monessa nyky ajan teknolokijassa olen
jo tipahtanut ainakin osittain kelkasta !!
Minun elämän aikana on tekninen kehitys ollut
VALTAVA !! Autot oli eka luokan aikaan hyvin
harvinaisia työ väestöllä, mustavalko TV oli jo jotakin
kännyköistä ei kukaan osannut etes uneksia !!
SIIS , ajattele , kaikki tämä nykyinen elektroniikka
ja muu arkipäivän tekniikka on tullut minun
elin aikana , JA MINÄ OLEN NYT(vain) 55 VUOTIAS !!
Hyvää loppusyksyä sinulle KURKI-ALLI.
T.JäläsVaari - konepyörä
Ettei kyseessä olis enduro- ja cross-pyörissä käytettävät ketjunohjurit?
- hassun näkönen
Tossa kuvassa ,onko ne jotku apupyörät ,takapyörä ei ota maahan ,lasketaanko sillä vaan mäkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074927Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744261566- 1911138
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk171036Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826