lesbo-orgasmi

.

kuinka työlästä se on kun on ollut yhdessä yli 10 vuotta? Miten seksuaalisuus muuttuu kun parisuhde vanhenee?

eikö se ainainen toisen lipittäminen ala käydä vastenmieliseksi?

15

2111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+4

Miten tämä liittyy lesboihin? Lienee enemmän kuin yleistä että seksi muuttuu parisuhteessa tylsäksi. Riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta. Kun meno käy tylsäksi, haetaan ja etsitään yhdessä uusia virikkeitä seksielämään. ; )

• vaihtoon5vvälein

sen saman lipitämimen joo,mut nainen vaihtoon,sillä siitä pääset.

• Yöllä nukkuva

Eli sun lähtökohtainen asennoituminen kun lähdet suhteeseen on se, että se ei tule kestämään kuin korkeintaan 5 vuotta? Aika itsekästä ja epäkypsää, kun et ollenkaan ajattele, että siinä toisena osapuolena ihminen jolla on toiveita ja tunteita. Ehkä sitten kun kohtaat elämäsi rakkauden niin ymmärrät ettei rakkaus ole mikään 5-vuotissuunnitelma ja myös sen saman lipittäminen maistuu ihanalta.
        Mulla on yksi tuollainen pitkä suhde takana ja seksi muuttui ajan kanssa silleen, että sitä oli harvemmin kuin alussa mutta laadukkaampaa, koska luottamus on niin uskaltaa myös ehdotella ja tehdä asiota pitääkseen romanssin yllä myös vällyjen alla.
        Suhteemme ei loppunut et olisi seksi tuntunut tylsältä vaan ihan muusta syystä.

• faktahommaon

mä oon ollu aina sitä mieltä, että naisten kandeis vaan nauttia useista eri naisista ilman mitään helvatan matkittuja hetsku virityksiä elikkä virallisia sitomuksia.sitte vasta siin 7kympin huiteilla vois kattoo jonkun läheisen lespomuijan jonka kaa rupeis pistään hynttyyt yhteen ja huoletiin toisistaan loppuelämästä.

• ei pysty naija

Muutenkin ihmetyttää miten lespot toisensa tyydyttää.
      Äijät sentään pystyy naimaan toisiaan p er seeseen mutta entä lespot??? ihme juttuja

• Älä mieti!

Elämä on ihmeellistä, eikä haittaa vaikkei kaikkea ymmärräkkään.
      Ei mutta oikeesti nukkuu että jaksat herätä kouluun.

• e

Mies tyydyttää vain sen luontaisen halunsa miettimättä sen suuremmin syntjä syviä -poikkeuksia oon, mutta valtaosa toimii noin.

Seksuaalisuus on jokatapauksessa niin laaja käsite että aloittajan esittämään kysymykseen ei voine vastata...

Heteroseksi on helppoa, mutta uskoisin että jokainen ihminen ja parisuhde joutuvat tekemään työtä sen eteen, millaiseksi se harmoninen suhde sitten muodostuu..

Olen muuten heterosuhteeessa elävä nainen. Saan hyvää seksiä, sen voin sanoa ihan todella.

Minä tiedän mistä puhun kaikella mahdollisella mittapuulla mitattuna.

• ???

Et siis ole lesbo, koska saat "hyvää seksiä heterosuhteessa".Ok
      Mistä sä siis nyt puhut ja millä mittapuulla mitattuna?
      Tiedäthän olevasi lesbopalstalla?Mitä teet täällä tähän aikaa yöstä?

• LesbianW.

niinjust, mitä nää heterot täällä käy kuolaamassa saatana ja viisastelemassa!
        Menkää imee omaa munaa ja pitäkää kokemuksensa ihan omana!:)
        Hahaahah:) YÄK!

• e

Mulla on kokemuksia naisten välisistä suhteista muutamia, joissa jokainen on ollut pitkähkö suhde ja siihen sisältyi seksiä. Suhteet päättyivät aikanaan ilman kolmansien pyörien mukaan tuloa. Kyllä mä seuraan lesbopalstaa ja sateenkaari-ihmisten asioita muutenkin. Mun mielestä mä vastasin asiallisesti ja rehellisesti aloittajan kysymykseen.

Tiedän mistä puhun.

• minä vain..

Molemmat kokenut hetero ja nykyisin lesbosuhteen.Siis myöhännäisherännyt/kaapista ulos tullut.En missään tapauksessa vaihtaisi naiseen välistä enää mieheen.Siinä on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä,aidompaa,herkempää,läheisyyttä enemmän.(Ehkä/kai sitä voi olla myös heterosuhteessa) Siis "lipitys" melko vähäistä kumminkin.

• Anonyymi

Nussikaa useammin, pysytte tyytyväisinä(lips laaps)

• Anonyymi

Aika harva heterosuhteessa elävä saa orgasmin pelkästä yhdynnästä tai juur muutakaan iloa.

Eiköhän ole seksuaalisesta suuntauksesta riippumaton asia, onko seksi kivaa vai eikö ole.

• Anonyymi

Lesbo-orgasmi 🤔...nooh, jospa nyt kaikki laskeutuis ihan maanpinnalle ?!

• Anonyymi

"Perseen nuoliminen" saattaa ehkä välillä käydä työlääksi, mut kaik tavallaa ☺. Kuka mitenki lipittää 😂😘

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe