keittiökalusteet

NoKeIs vai joku muu?

Mitä tällä alueella olevaa firmaa suosittelette ja mitä ette? Minkä materiaalin olette todenneet oviin parhaaksi? Voisko halvin olla kuitenkin hyvä?

14

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirkkeli laulaa

Ikea keittiö edullinen ja laadukas. Paikkakunnan keittiöfirmojen hinnat muodostuu tilausmäärän mukaan. Jos töitä jonoksi asti hinta korkea, jos ei tilauksia hinta alhaisempi.
      Ovet ovat valmistukseen erikoistuneilta tehtailta ja näin ollen omia ovia ei juuri ole. Joillakin pajoilla jonkin mallista ovea saatetaan valmistaa omilla jyrsinkoneilla.
      Terrassa on tee-se-itse henkilölle kasattavia runkoja ja niihin sopivia ovia.

• mikkis1234567

Olen samaa mieltä. Ikealla on ihan hyvät keittiö kalusteet. Itse ostan aina remontti kohteisiin kalustetukusta. Valitsen sitten laadukkaammat laatikostot ja ovet.

• ilkea

Ja pyh ! Ikealla on käynnissä jatkuva pommiiuhka. Minä en ainakaan ostaisi sieltä missä vaarana on saada kuulovaurio ja pää kanssa.

• Asioista perillä

PK-keittiöt kokonaisedullisin ja laadukas tuote.Olen ostanut useammat kalusteet.
      Myyjä löytyt ainakin Torikadulta.

• alkuperäinen23

Kalvo-oven kestävyys? Maalattu ovi?

• PuKeNo

Onko todella näin vähä tehty kiettiö remppaa Kokkolassa kun vain muutama vastaus? Kertokaa kokemuksia, pyydän. Isku? Nordica? Omega?Topi? Gaala? Puustelli? MiniManin likellä olevasta firmasta (nimeä en muista)? Kiettiömestari? Kensapuu? ja mitä niitä vielä onkaan...

• keittiönmatto

No kun ei tule mieleen se liike siinä Matkiksen parkkia vastapäätä, sanomista olis.

• Köökki Kaija

Eiks Kokkolan talomyynnin parrakas komia heppu ole aika suosittu !

• apua23

En ole miestä hankkimassa vaan keittökalusteita. Jaa mikäs firma on matkista vastapäätä?

• k

Pk- keittiöltä meilläkin keittiöt. Aivan samat ovet, materiaalit ja muut, hinta vain 4000e edullisempi kuin Puustellissa. Olen tykännyt ja hyvää palvelua saa juurikin tuolta komialta, parrakkaalta herrasmieheltä. Liike sijaitsee Torikadulla. Kokkolan talomyynti.

• hila23

Nordicasta ei ole kukaan ostanut kalusteita vai?

• Ikuinen remontti

Me ainakin oltiin tyytyväisiä Huushollikeittiöiden kalusteisiin ja palveluun. Suosittelen käymään jos ei jo myöhäistä. :-)

• vakkariasiakas

Kokkolan talomyynti torikadun varrella on varteenotettava vaihtoehto. Yrityts on toiminut pian 30 vuótta. Seitä kannattaa käväistä pyytämässä tarjous. Omistaja on rakenuusmestari ja aina itse paikalla. Ainakin palvelu pelaa ystävällisessä hengessä. Onko sitten halvin, ehkä ei, mutta homma toimii.

Googlaamalla saat tarkempaa tietoa.......

• ei kokkolasta ei ei

Ikeasta saa tuhansien säästön, järjetön hintataso tällä pitäjällä ja pakkomyynti sekä painostus ratkaisuun kova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14300
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      28
      5924
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5485
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      299
      4331
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4097
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      100
      3654
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      3
      3569
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3538
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2622
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1428
    Aihe