Mitä tällä alueella olevaa firmaa suosittelette ja mitä ette? Minkä materiaalin olette todenneet oviin parhaaksi? Voisko halvin olla kuitenkin hyvä?
keittiökalusteet
14
1845
Vastaukset
- Sirkkeli laulaa
Ikea keittiö edullinen ja laadukas. Paikkakunnan keittiöfirmojen hinnat muodostuu tilausmäärän mukaan. Jos töitä jonoksi asti hinta korkea, jos ei tilauksia hinta alhaisempi.
Ovet ovat valmistukseen erikoistuneilta tehtailta ja näin ollen omia ovia ei juuri ole. Joillakin pajoilla jonkin mallista ovea saatetaan valmistaa omilla jyrsinkoneilla.
Terrassa on tee-se-itse henkilölle kasattavia runkoja ja niihin sopivia ovia. - mikkis1234567
Olen samaa mieltä. Ikealla on ihan hyvät keittiö kalusteet. Itse ostan aina remontti kohteisiin kalustetukusta. Valitsen sitten laadukkaammat laatikostot ja ovet.
- ilkea
Ja pyh ! Ikealla on käynnissä jatkuva pommiiuhka. Minä en ainakaan ostaisi sieltä missä vaarana on saada kuulovaurio ja pää kanssa.
- Asioista perillä
PK-keittiöt kokonaisedullisin ja laadukas tuote.Olen ostanut useammat kalusteet.
Myyjä löytyt ainakin Torikadulta. - alkuperäinen23
Kalvo-oven kestävyys? Maalattu ovi?
- PuKeNo
Onko todella näin vähä tehty kiettiö remppaa Kokkolassa kun vain muutama vastaus? Kertokaa kokemuksia, pyydän. Isku? Nordica? Omega?Topi? Gaala? Puustelli? MiniManin likellä olevasta firmasta (nimeä en muista)? Kiettiömestari? Kensapuu? ja mitä niitä vielä onkaan...
- keittiönmatto
No kun ei tule mieleen se liike siinä Matkiksen parkkia vastapäätä, sanomista olis.
- Köökki Kaija
Eiks Kokkolan talomyynnin parrakas komia heppu ole aika suosittu !
- apua23
En ole miestä hankkimassa vaan keittökalusteita. Jaa mikäs firma on matkista vastapäätä?
- k
Pk- keittiöltä meilläkin keittiöt. Aivan samat ovet, materiaalit ja muut, hinta vain 4000e edullisempi kuin Puustellissa. Olen tykännyt ja hyvää palvelua saa juurikin tuolta komialta, parrakkaalta herrasmieheltä. Liike sijaitsee Torikadulla. Kokkolan talomyynti.
- hila23
Nordicasta ei ole kukaan ostanut kalusteita vai?
- Ikuinen remontti
Me ainakin oltiin tyytyväisiä Huushollikeittiöiden kalusteisiin ja palveluun. Suosittelen käymään jos ei jo myöhäistä. :-)
- vakkariasiakas
Kokkolan talomyynti torikadun varrella on varteenotettava vaihtoehto. Yrityts on toiminut pian 30 vuótta. Seitä kannattaa käväistä pyytämässä tarjous. Omistaja on rakenuusmestari ja aina itse paikalla. Ainakin palvelu pelaa ystävällisessä hengessä. Onko sitten halvin, ehkä ei, mutta homma toimii.
Googlaamalla saat tarkempaa tietoa....... - ei kokkolasta ei ei
Ikeasta saa tuhansien säästön, järjetön hintataso tällä pitäjällä ja pakkomyynti sekä painostus ratkaisuun kova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568