keittiökalusteet

NoKeIs vai joku muu?

Mitä tällä alueella olevaa firmaa suosittelette ja mitä ette? Minkä materiaalin olette todenneet oviin parhaaksi? Voisko halvin olla kuitenkin hyvä?

14

1626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirkkeli laulaa

Ikea keittiö edullinen ja laadukas. Paikkakunnan keittiöfirmojen hinnat muodostuu tilausmäärän mukaan. Jos töitä jonoksi asti hinta korkea, jos ei tilauksia hinta alhaisempi.
      Ovet ovat valmistukseen erikoistuneilta tehtailta ja näin ollen omia ovia ei juuri ole. Joillakin pajoilla jonkin mallista ovea saatetaan valmistaa omilla jyrsinkoneilla.
      Terrassa on tee-se-itse henkilölle kasattavia runkoja ja niihin sopivia ovia.

• mikkis1234567

Olen samaa mieltä. Ikealla on ihan hyvät keittiö kalusteet. Itse ostan aina remontti kohteisiin kalustetukusta. Valitsen sitten laadukkaammat laatikostot ja ovet.

• ilkea

Ja pyh ! Ikealla on käynnissä jatkuva pommiiuhka. Minä en ainakaan ostaisi sieltä missä vaarana on saada kuulovaurio ja pää kanssa.

• Asioista perillä

PK-keittiöt kokonaisedullisin ja laadukas tuote.Olen ostanut useammat kalusteet.
      Myyjä löytyt ainakin Torikadulta.

• alkuperäinen23

Kalvo-oven kestävyys? Maalattu ovi?

• PuKeNo

Onko todella näin vähä tehty kiettiö remppaa Kokkolassa kun vain muutama vastaus? Kertokaa kokemuksia, pyydän. Isku? Nordica? Omega?Topi? Gaala? Puustelli? MiniManin likellä olevasta firmasta (nimeä en muista)? Kiettiömestari? Kensapuu? ja mitä niitä vielä onkaan...

• keittiönmatto

No kun ei tule mieleen se liike siinä Matkiksen parkkia vastapäätä, sanomista olis.

• Köökki Kaija

Eiks Kokkolan talomyynnin parrakas komia heppu ole aika suosittu !

• apua23

En ole miestä hankkimassa vaan keittökalusteita. Jaa mikäs firma on matkista vastapäätä?

• k

Pk- keittiöltä meilläkin keittiöt. Aivan samat ovet, materiaalit ja muut, hinta vain 4000e edullisempi kuin Puustellissa. Olen tykännyt ja hyvää palvelua saa juurikin tuolta komialta, parrakkaalta herrasmieheltä. Liike sijaitsee Torikadulla. Kokkolan talomyynti.

• hila23

Nordicasta ei ole kukaan ostanut kalusteita vai?

• Ikuinen remontti

Me ainakin oltiin tyytyväisiä Huushollikeittiöiden kalusteisiin ja palveluun. Suosittelen käymään jos ei jo myöhäistä. :-)

• vakkariasiakas

Kokkolan talomyynti torikadun varrella on varteenotettava vaihtoehto. Yrityts on toiminut pian 30 vuótta. Seitä kannattaa käväistä pyytämässä tarjous. Omistaja on rakenuusmestari ja aina itse paikalla. Ainakin palvelu pelaa ystävällisessä hengessä. Onko sitten halvin, ehkä ei, mutta homma toimii.

Googlaamalla saat tarkempaa tietoa.......

• ei kokkolasta ei ei

Ikeasta saa tuhansien säästön, järjetön hintataso tällä pitäjällä ja pakkomyynti sekä painostus ratkaisuun kova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      87
      1633
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      176
      1217
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      901
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      823
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe