Onko kokemuksia Dysonista ?

hankinta edessä

Onko hyviä vai onko joku muu parempi? Kokemuksia, kiitos!

10

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaa kokemusta ei ole,mutta yhdellä kaverilla on joku Dyson.On ollut kovasti tyytyväinen.Itse olen myös tuota miettinyt seuraavaksi.
      Toisena vaihtoehtona on (merkkiä en nyt muista),jossa pakettiin kuuluu myös höyrypesu ym.Siinä imuroitavat menee vesisäiliöön,eikä pitäisi myös " päästöjä" tulla.
      Huono puoli siinä on ainoastaan,että on hirmu kallis.

• kiinnostaa myöskin

Jossain työkaverin tuttavaperheessä on DYSON. Kehuvat kyllä tehokkaaksi, mutta valittivat, että on kovin äänekäs, en tiedä sitten.
      Itsekin olen etsinyt uutta imuria koiraperheeseemme, ja pitäis löytää tosi tehokas. Vanha Volta toimii vielä, jotenkin, mutta varmasti ennen Joulua tulee uuden hankinta eteen. Joten lisätiedot olis kyllä tarpeen.

• Onhan se tosi hyvä, tehokas...mutta se ääni...siitä mä en tykkää.

• miettii vaan

Onko se siis ihan oikeesti tehokas?
      Ollaan luettu vähän mainoksia, ja jos ostais vaikka 2 kpl niitä robotti-imureita, jotka pörrää yöt, niin vastaavatko ne teholtaan samaa kun joku dudson ?
      Ja kun meilläkin on noita koiria, niin tahdoittas karvatonta mattoa ja huushollia vähiten, pikku hiljaa ?

• Myy-Pikkuinen

Dyson on ihan ok imuri jos itseään ei häiritse kömpelön kokoinen suutin ja se varsi.

Mä itse tykkään imuroida sellaisella imurilla joka on näppärä käsitellä ahtaissakin paikoissa. Tuollainen minulla on nyt käytössä, tosin tuokin on äänekäs.

http://www.talotarvike.com/kauppa/product_details.php?p=4785

• haave-robotti

OHO....hyvä avaus..
      Ollaaan katseltu jo mutaman aikaa, että nitä ns. robotti -imureit sais n. 200ekee ostettua, mutta tekeekö sillä mitään ?

Hämää, kun imutehoksi limotetaan mainoksissa 3 W, ja esim. muissa imureissa on yli 1000kw. Miten näitä vois verrata, osaako joku kertoa?

Ja kun meilläkin on koiria, niin ois vaaan muuten niin kiva, jos robotti imurois aina yölä, kun nukutaan.

• Myy-Pikkuinen

• Myy-Pikkuinen

Niin ja tarviihan sitä normi imuria vinguttaa sohvalla ym minne robotti ei pääse. Ehkä kakkosimurina sellainen vois ollakkin ihan simppeli, varsinkin nyt kun koiran tassuissa kulkeutuu vaikka mitä hiekkaa ym.

• juusi koti tulossa

Noh - meilä on vain nahkaisia huonekaluja., joten ei ongelmaa.:= Laitan kuvia jossain vaiheessa.

• Myy-Pikkuinen

Jep, itsehän sinä sitten tiedät käykö se robotti teille ja netistä siitä löytyy tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2959
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2787
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2433
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2071
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2004
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1770
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1672
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1530
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1453
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26