Täällä olisi omakotitalossa tarjolla loppuelämänkoti noin 1-2 vuotiaalle neidille! Perheessä melko pieni lapsi (8v), joten olisi tultava toimeen lasten sekä kissan kanssa.
Tuttavilla, ystävillä ja naapureilla paljon koiria, joten myös lajitovereita pääsisi näkemään ja niiden kanssa touhuamaan. Vieressä metsä, jossa pääsee vapaana menemään ja kesällä järvessä pulikoimaan!
Mielellään jo sisäsiistiksi oppinut, ihmeellisiä 'temppuja' tai mitään ei tarvitse osata, niitä ehditään opetella yhdessäkin.
Laita tähän viestiä, jos tämmöinen olisi mahdollisesti tarjolla sinulla tai tuttavallasi niin laitan yhteystietoja tulemaan!
Koti tarjolla!
astaaa
0
131
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971043- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177954- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608