Eli oon aikeissa ostaa jonkun Cybergun ak-47 tapasen sähkökäyttösen aseen. Mikä suosittelette?
Niin ja onko Cybergunin aseet hyviä?
Mikä ak-47 sähköase on paras?
7
681
Vastaukset
- softikettu
osta 15e jousitoiminen glokki ei oo marui eikä mikään tunnettu merkki mut hintansa suhden hyvä. itekki aattelin ostaa gybergunin aseen joskus mutta en sittenkään kun ne hajoo niin helposti
- Zen-Ile
Nyt nyt nyt.. Mistä tiedät että hän ei ole vielä ostanut jositoimista alkuasetta? Mistä tiedät että hän ei koe pärjäävänsä jousipistoolilla peleissä? Ja jos siihen viittaat, että jousitoiminen Glock on parempi kuin Cyma (sama asia kuin Cybergun) AK-47, olet täysin väärässä mun mielestä. Ensinnäkin. Näitä erittäin huonolaatuisia "maanantaikappaleita" on vähän liikkeellä, olen kuullut että Cyma on tiukentanut laadunvalvontaansa. Niitä on turha pelätä, ihan todella säkällä saat semmosen, ja jos ostat hyvästä kaupasta (esim. Proairsoftista) , saat toisen, toimivan yksilön takaisin jos takuu on vielä voimassa. Ja ase on paras mahdollinen aloittelijoille, koska sen lähtönopeus on riittävä, kantomatkakin jopa lyhyemmällä versiolla (Beta) hyvä, siihen saa vara-, ja viritys-osia halvalla ja monesta liikkeestä. Joten suosittelen, omasta kokemuksestani voin kertoa että metallirungon vaihdettuna, M120- tasolle viritettynä ase vetelee vertoja vakio G&P Coltille. Viritys ei maksa niin hirveästi, mutta suosittelen tekemään sen vasta ehkä 6kk aktiivisen käytön jälkeen. No,meni vähän selittelyks, mut kai nyt kuitenki asia hieman selventy? SurrealisticDuck on neiti
- asdfgn
OOPS. Cybergun ei ole sama asia kin cyma. Cybergun on tukkuri joka ostaa muiden aseet ja laittaa omat lätkät päälle, joten niistä ei tiedä, sillä valmistajat ovat niin eriä. AK mallisia suosittelisin DBoys/kalash AK sarjalaisia.
- pro.airsoftaaja
Osta Khalas AK74U metallinen sähköase proairsoftista 219 €
- softdsamd
cymat on halvempia ja kestävämpiä ku kalassin vastaavat
- Marked One
Kalashit ovat kestävempiä, niissä on vakiona prässiteräsrunko. Sisukset ovat hieman huonommat kuin Cymalla, mutta eivät paljoa.
- Thernor
ite ostin vaa hongkongista (siitä tavaratalosta siis) ak 47 kalashinkovin ne tulee sinne kait pro airsoftistan ja tais olla cbergun iha tyytyväine oon laatuun kuha vaa rein iron sigthin pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030