Mikä ak-47 sähköase on paras?

Apua?!

Eli oon aikeissa ostaa jonkun Cybergun ak-47 tapasen sähkökäyttösen aseen. Mikä suosittelette?
Niin ja onko Cybergunin aseet hyviä?

7

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softikettu

osta 15e jousitoiminen glokki ei oo marui eikä mikään tunnettu merkki mut hintansa suhden hyvä. itekki aattelin ostaa gybergunin aseen joskus mutta en sittenkään kun ne hajoo niin helposti

• Zen-Ile

Nyt nyt nyt.. Mistä tiedät että hän ei ole vielä ostanut jositoimista alkuasetta? Mistä tiedät että hän ei koe pärjäävänsä jousipistoolilla peleissä? Ja jos siihen viittaat, että jousitoiminen Glock on parempi kuin Cyma (sama asia kuin Cybergun) AK-47, olet täysin väärässä mun mielestä. Ensinnäkin. Näitä erittäin huonolaatuisia "maanantaikappaleita" on vähän liikkeellä, olen kuullut että Cyma on tiukentanut laadunvalvontaansa. Niitä on turha pelätä, ihan todella säkällä saat semmosen, ja jos ostat hyvästä kaupasta (esim. Proairsoftista) , saat toisen, toimivan yksilön takaisin jos takuu on vielä voimassa. Ja ase on paras mahdollinen aloittelijoille, koska sen lähtönopeus on riittävä, kantomatkakin jopa lyhyemmällä versiolla (Beta) hyvä, siihen saa vara-, ja viritys-osia halvalla ja monesta liikkeestä. Joten suosittelen, omasta kokemuksestani voin kertoa että metallirungon vaihdettuna, M120- tasolle viritettynä ase vetelee vertoja vakio G&P Coltille. Viritys ei maksa niin hirveästi, mutta suosittelen tekemään sen vasta ehkä 6kk aktiivisen käytön jälkeen. No,meni vähän selittelyks, mut kai nyt kuitenki asia hieman selventy? SurrealisticDuck on neiti

• asdfgn

OOPS. Cybergun ei ole sama asia kin cyma. Cybergun on tukkuri joka ostaa muiden aseet ja laittaa omat lätkät päälle, joten niistä ei tiedä, sillä valmistajat ovat niin eriä. AK mallisia suosittelisin DBoys/kalash AK sarjalaisia.

• pro.airsoftaaja

Osta Khalas AK74U metallinen sähköase proairsoftista 219 €

• softdsamd

cymat on halvempia ja kestävämpiä ku kalassin vastaavat

• Marked One

Kalashit ovat kestävempiä, niissä on vakiona prässiteräsrunko. Sisukset ovat hieman huonommat kuin Cymalla, mutta eivät paljoa.

• Thernor

ite ostin vaa hongkongista (siitä tavaratalosta siis) ak 47 kalashinkovin ne tulee sinne kait pro airsoftistan ja tais olla cbergun iha tyytyväine oon laatuun kuha vaa rein iron sigthin pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe