Terve!
Koulussa annettiin tehtäväksemme erilaisia tehtäviä Tuntemattomasta Sotilaasta, ja yksi niistä käsitteli kirjan ja elokuvan eroja. (Kirjaa en oikeen ehtinyt lukea, mutta aion sen kyllä lähitulevaisuudessa lukea - onhan se jokaisen suomalaisen "must read".) Niin, kysymykseni kuuluu siis: mitkä ovat kirjan ja elokuvan olellisimmat erot? Tiedän, että asia selviäisi paremmin lukemalla, mutta nyt ei ole mahdollisuutta enään lukea. Ja netistäkin olen etsinyt, mutta vastaukset ovat pääosin olleet vähän sekavia :)
Kiitos jo etukäteen vastauksista, ja olen niistä todella kiitollinen :)
Tuntematon Sotilas: kirja/elokuva
Apua tarvitaan123
5
1610
Vastaukset
Sillä välin kun etit netistä tietoo tai kirjotat tänne, ehtisit hyvin lukea.
- Apua tarvitaan123
500 sivua on vähän vaikea lukea tässä ajassa. Tosin kyllähän siinä ehtii muutamia kappaleita lukemaan, mutta siitä on vaikea saada selville oleellisimmat erot. :)
- trolrlrlrlrlrl
wikipedia
500 sivua menee 2 päivässä helposti.
- waetsyrdiuk
Ota joku toinen tehtävä. Kerta kaikkiaan elokuva on hyvin uskollinen kirjalle, lyhyempi vain.
Elokuvaa aina haukutaan siitä että siinä on vanhemmat/aikuisemmat näyttelijat kuin kirjan hahmot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849