Kaikki on mennyt!

Turhis.

Juhnnusviikolla tehdyn peräsuolileikkauksen jälkeen on

- lihaskunto romuttunut
- aerobinen kunto heikentynyt
- mieskunto hiipunut
- kesän ja loppuvuoden suunnitelmat, varatut ja maksetut sekä korvien välissä olleet ovat tuhoutuneet.

Ainoastaan läski on lisääntynyt.

06.10. aikoo puukkojunkkari ommella ohutsuoliavanteen umpeen.
Koskaan en tule pääsemään lähellekään leikkausta edeltävää olotilaa.

Toiveissa on että vuoden lopuilla olevaan 68-vuotispäivään mennessä jotain palautuisi.

CEA-lukema oli viikko sitten 1,2. Lienee rohkaiseva?
Sytostaateista tms. minulla ei ole tietoa. Kukaan ei ole puhunut mitään.

Onneksi muijan kärsivällisyys on riittänyt!

6

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klyhuhkkokhk

      jkkkjhk

    • Turhis!

      Johtuukohan Saunalahden langattoman oikkuilusta kun ei koskaan tiedä mikä loppujen lopuksi on lähdössä.

      Hieman hävettää kun lukiessani palstan tuotteita alkaa tuntumaan ettei minulla tässä ryhmässä niin hirveästi olekaan valittamista!
      Tuntuu vaan paskamaiselta!

    • Mailta

      Meillä taitaa olla sama päivä kun mennään leikeltäväksi. minulla on myös 6.10 aika. Minultakin on leikattu joitain kertoja kasvannaisia. Ei sitä koskaan ennalleen tule vaan jos ees jonkinlaiseen kuntoon että voi huolehtia itsestään.

    • Missä lihakset?

      Kyllähän tämä turhauttaa kun kaikki lihakset ovat sulaneet pois. Edes lattialta ei pääse ylös ilman apua :(
      Ja kuitenkin on aina omannut hyvän lihaskunnon. Nyt ei puuskuttamatta pääse ulko-ovesta ulos.
      No, toiveita on että palautuisi hoitojen jälkeen edes jonkinlaiseen kuntoon. Kun tuota ikääkään ei vielä ole kuin alle viisikymmentä...

      • Turhis.

        Lihakset palautuvat yllättävän hyvin.
        Mitä nuorempi jal yhyempi taantuma, sitä paremmin.

        Ennen syöpymistäni oli takanani yli 30 rappiovuotta.
        Aloittaessani punttisalilla 60:nä palautui lihaksisto ja lihaskunto kohtuullisen hyvin lähelle menneiden aikojen tasoa.
        Nopeutta vaativat suoritteet vähemmän, pelkkää voimaa vaativat paremmin.

        Nuoruuden tasoa en tietenkään saavuttanut.

        Sinulla on nuorena miehenä edessäsi loistava tulevaisuus!


    • Ei Kaikki ole mennyt koskaan kun elämää vielä riittää. Itse olin 7 kk sairaalassa, painoin n. 40 kg. Lääkärit leikkasivat kielenpois ja tekivät uuden ( paremman ). sitten Jeesus Kristus paransi minut kokonaan. etc.

      Kerron tähän mitä viime kuussa tein. Karjaiaisen kuntoiluviikot oli syyskuussa, jolloin minä ulkoilin kävellen 400 km ja pyörällä 214 km, yhteensä sain aikaa kulumaan tähän 107 tuntia. Eipä olisi uskonut silloin sairasvuoteella, että ukko vielä tälläistä olisi pysytynyt tekemään.

      Aina kun on elämää , on Toivoa t. kari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe