Olen nuorekas aikuinen nainen Tampereelta. Omaan valoisan luonteen ja olen rehti ja hyvin seurallinen tyyppi. En tykkää turhan marisijoista, juoruilujoista kuin myöskään leuhottajista. Arvostan luotettavaa, avointa seurustelua, empatiaa ja sympatiaa unohtamatta. Itse en polta, joten savuttomuus sopii parhaiten. Alko-ongelmaiset eivät sovi seurakseni.
Etsin seuraa ns. arkielämyksiin, niin ulkoiluun, lenkkipoluille, luontokuvaukseen kuin tanssimaankin. Voit olla joko mies tai nainen (hetero).N. 50 - 63v. Naisseuralaisen kanssa luonnollisesti enemmän ne naisten jutut, ulkoilu, yhteiset menot vaikka päivätansseihin, shoppailemaan yms. mitä kivaa keksitäänkin.
Tottakait kiva herrasmieskin, vapaa sellainen olisi enemmän kuin tervetullut, mut kunnon miehiä kun on vapaalla niin harvassa ja meitä naisia etsimässä sitä oikeaa niin kovin paljon. Seikkailut on ohi mennyttä aikaa. Ainahan sitä pitää yrittää etsiä, kukaan ei tule kotoa hakemaan!
Jos olet samanlaisen seuran toiveessa, ota reilusti yhteys! Sp. osoitteesi?
Kaveria monenlaiseen menoon, Tre
säpinää syksyyn
0
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764