Friends wanted, anyone?

J.M.

Jo jonkin aikaa olen kokenut olevani hirveän yksinäinen, sen vuoksi päätin nyt yrittää etsiskellä ihmisiä, joista voisin saada uusia kavereita ja ehkä jopa ystäviä. Olen ollut koko ikäni yksinäinen, mutta vasta viime aikoina se on alkanut todella kalvamaan mieltä. Olen parikymppinen ja mökkeytynyt, se ei ole sellaista elämää jota haluaisin elää. Usein mietin, ettei minulla edes ole mitään elämää..
Olen yrittänyt pohtia kuinka tästä tilanteesta pääsisi pois. Yksin on todella vaikeaa lähteä ihmisten ilmoille, joten niitä kavereita joiden seurassa uskaltaa mennä ja kokeilla uusia asioita kaipaisin todella. Livekaverit olisivat siis erittäin tervetulleita. Asun kuitenkin todella pienellä paikkakunnalla (Pohjois-Pohjanmaalla), enkä oikein usko että kovin läheltä ihmisiä löydän, niin kirjoittelukaveritkin ovat erittäin tervetulleita :) Ja kirjoittamalla tietenkin tulisi ensin tutustua, tuskin sitä uskaltaa tuosta noin vain lähteä aivan outoja ihmisiä tapaamaan ;) Tärkeintä minulle on kuitenkin se, että olisi ihmisiä keiden kanssa vaihtaa ajatuksia asiasta kuin asiasta. Joihin voisi luottaa ja joiden kanssa olisi helppo puhua ja olla.
Vähän jotain minusta. Olen 22-vuotias, naispuolinen, tällä hetkellä työtön henkilö. Minulla ei ikinä ole ollut toiveammattia, joten uran valinta on aina tuottanut hirveää päänvaivaa. Mutta toivon mukaan se jokin päivä selkenee. En ole vielä rohjennut muuttaa omilleni (pahemman erakoitumisen pelossa) vaikka täytyy myöntää, että sekin ajatus kuulostaa päivä päivältä yhä houkuttelevammalta.
En harrasta mitään erikoista, koiraani lenkkeilytän joka päivä. Olen kiinnostunut koirista, ja haluaisinkin niitä enemmän tulevaisuudessa. Olen muutenkin erittäin eläinrakas, maailma on pullollaan mitä suloisempia karvaturreja eikä niistä voi olla pitämättä ^^ Olen myös absolutisti, mikä luultavasti on hyvin paljon vaikuttanut siihen miten vähän kavereita minulla on ikinä ollut. Juominen ja baarit ei kertakaikkiaan kiinnosta. Tai no, ehkä sinne baariin uskaltaisi mennä, jos seurana olisi ihmisiä, jotka eivät juo itseään kaatokänniin ja örvellä miten sattuu :P En tiedä, en ole kokeillut!
Sinulle en aseta hirveitä vaatimuksia, ei sitä koskaan tiedä kenen kanssa tulee juttuun. Toivon kuitenkin että olisit suunnilleen samaa ikäluokkaa kanssani, ja suht positiivinen ihminen.
Jos tuntuu siltä että haluaisit tutustua, kirjoittele osoitteeseen kirjoitatko.minulle (at) gmail.com

Toivottavasti virtuaalinen postiluukkuni kolahtaa pian :)

0

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
        Maailman menoa
        74
        1933
      2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
        Maailman menoa
        97
        1673
      3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
        Ikävä
        147
        1217
      4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
        Ikävä
        59
        688
      5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
        Ikävä
        198
        662
      6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
        Maailman menoa
        6
        636
      7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
        Ikävä
        54
        557
      8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
        Maailman menoa
        191
        553
      9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
        Ikävä
        46
        498
      10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
        Ikävä
        37
        462
      Aihe