Kirkko Cafeen bannit

Me aloituksen kuitanneet vedotaan ylläpitoon, että he vapauttaisivat nämä "häiriköt" banneistansa. Tässä maailmassa on erillaisia ihmisiä, eikä kaikki sovellu kaikkiin muotteihin. Se ei siltikään ole syy eristää tälläisiä sopeutumisvaikeuksisisia henkilöitä, koska kaikesta huolimatta meidän täytyy hyväksyä erillaisetkin ihmiset. Meidän ei täydy hyväksyä heidän arvojansa, mutta ihmisenä täytyy. Kirkko cafeessa kokoontuu kaikista uskonnoista ihmisiä ja useimpia sitoo maailman levinnein sääntö: "Kohtele toista niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan". Tämä sääntö käsittää lähes kaikki suurimmat uskonnot ja varmasti palstalla olevat ateistit/vapaa-ajattelijat allekirjoittaa tuon väittämän. Meitä on siellä erillaisia ihmisiä, eikä "häirikköjen" poistaminen tee meistä suvaisevaisia, vaan me emme silloin vain tiedä maailmassa olevan muita ihmisiä, jotka ajattelee erillaisella tavalla...

32

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on!

    • Indeed. Qtis kuittaa tämän.

    • mukana ollaan

    • Lalia

      Kerrankin samaa mieltä :)

    • Allekirjoitukseni vetoomukseen: Koala_puussa

    • sanna....

      Samaa mieltä :) T.Sanna.Koo

    • kyllä ^. ^

    • Juu, ja voi jopa olla tärkeää se pieni sana-vaihto. Mutta, riippuen toki bannin syystä. Suorat herjaukset ja pilkat - on hyvä jos joutuu hetken miettimään mitä on tehnyt ja sanonut. Sekin on tervettä, joutua miettimään. Mutta, siis - banni joka on aikarajattu - on hyvä!
      Mutta meidän tulee hyväksyä kuitenkin kaikki ihmiset. Ja voi olla tärkeä saada kohdata uskovia, vaikka vain chatissa, ellei muuten hänellä olisikaan oikeaa mielenkiintoa.
      Siis.. juu. Allekirjoitan vetoomuksen, tosin kuten saatatte lukea, mielestäni banni ei ole aina huono asia.

    • .Tarkkailija.

      Jatkuva solvaaminen ja uskon vastainen solvaaminen puolin, sekä tosin ei ole sallittua ja siksi varmasti nämä estot ovat tulleet. Ei niitä suin päin ole ylläpito laatinut! Henkilöt jotka ovat jotenkin estetty, niin tietävät varmasti, mitä ovat jatkuvasti siellä tehneet ja huudelleet jo vuosikausia. Eikä sefujen huomauttamiset ja bannit ole menneet heille perille!

      Itse en yhdy tähän vetoomukseen !!!!!!!!

      Kirkkiksessä on ollut paljon rauhallisempaa nykyisin, kun eräät ovat poissa sieltä, vaikka näkyvätkin yhä tulevan uusilla nikeillä, mutta käytös on ollut toisenlaista ja JUURI SIKSI, kun eivät halua jäädä kiinni ! Hyvä näinkin!

      • rosendhallin

        Hyvä, hyvä tuo on totuus, tarkkailija!


      • rosendhallin kirjoitti:

        Hyvä, hyvä tuo on totuus, tarkkailija!

        Kun itse kannattaa, niin ei varmasti mene pieleen...


      • "Jatkuva solvaaminen ja uskon vastainen solvaaminen puolin, sekä tosin ei ole sallittua ja siksi varmasti nämä estot ovat tulleet"

        Oletuksesi on sikäli väärä, että kaksi näistä bannatuista eivät solvaa juurikaan koskaan uskoa. Toinen heistä on itse jopa uskossa.


      • Lisäksi on useita uskossa olevia persoonia, jotka nimittelevät eri uskoisia miten tykkäävät. Eivätkä silti ole saaneet mitään estoja.

        Huoneesta saa rauhallisen ruksimalla, jos jonkun tyyli ei miellytä.


      • Provo :)


      • .Tarkkailija:
        Koala_puussa kirjoitti:

        "Jatkuva solvaaminen ja uskon vastainen solvaaminen puolin, sekä tosin ei ole sallittua ja siksi varmasti nämä estot ovat tulleet"

        Oletuksesi on sikäli väärä, että kaksi näistä bannatuista eivät solvaa juurikaan koskaan uskoa. Toinen heistä on itse jopa uskossa.

        No aivan käsittämätöntä se onkin, että uskossa oleva ihminen voi käyttäytyä niin kun käyttäytyy! Se siittä! Enkä oleta mitään, kun oon itse nähnyt myös sitä touhua siellä jo kuukausien ajan. Nyt siellä on ollut paljon parempi olla, kun tietyt on vähempi siellä keikkumassa ja aukomassa päätään joillekin!


      • bBbBbB!
        qtis kirjoitti:

        Lisäksi on useita uskossa olevia persoonia, jotka nimittelevät eri uskoisia miten tykkäävät. Eivätkä silti ole saaneet mitään estoja.

        Huoneesta saa rauhallisen ruksimalla, jos jonkun tyyli ei miellytä.

        Pakkohan sitä on puolustautua ei uskovia vastaan kaiken ryöpyn jälkeen, mitä siel yleensä saa niskaansa.


      • bBbBbB! kirjoitti:

        Pakkohan sitä on puolustautua ei uskovia vastaan kaiken ryöpyn jälkeen, mitä siel yleensä saa niskaansa.

        Jospa ihan nikillä tulisit sanomaan asiasi, niin ei tarttis arvailla kuka sielä huutelee kokemistaan vääryyksistä :)


    • L:L:L:L:L:L:

      En kannata 100% , ei me kaikki haluta kuunelle huorittelua ja uskovaisten haukkumista! Eikä jatkuvaa vit*** sanaa ja juttuja alapään tasolta ja vielä ylellä!

      Eräät voisivat miettii ennen kun avaavat suunsa ja on siellä vieläkin muutama mitä siellä ei haluta olevan provoovan käytöksensä takii!

    • hiljaiset.kellot

      Huone on KIRKKO CAFE ja siellä tulee olla jonkinlainen järjestys sentään hyvänen aika!

      • Huone se on muitten ohella. Ei se mikään kirkko ole.


    • dimitrij.b

      suoltaako vaiko eikö suoltaa... suolletaan.

    • Tuomiolla nähdään

      3 Joh.


      Diotrefes ja Demetrios

      9 Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
      10 Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta.
      11 Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt. [1. Joh. 3:6]
      12 Demetrioksesta kaikki ovat kertoneet pelkkää hyvää; itse totuuskin on hänen puolellaan. Samoin todistamme me, ja sinä tiedät, että meidän todistuksemme on tosi.

    • onefoxi

      Olen pahoillani jos olen ollut ilkeä Johtuu eräästä henkilöstä nimiä mainetsematta .On kiusannut minua ihan liikaa ja tein selväksi että se loppui nyt

    • Nyt kyllä otan esille että suodatin illu on koala ja sai koko su illaan jankuttaa epäkristillisiä mätäjuttujaan YLLÄPIDON SUOSTUMUKSELLA, kun muita bannaillaan rehellisten mielipiteiden takia.

      Seriffit käsittävät tekojensa perusteella suunnilleen puolet mitä huoneessa tapahtuu ja tärkeintä heille on et on vaan rauha vaikka paikka olis kun hautuumaa, eikös sellaiselle ole oma huonekkin eikä se ole kirkko cafe?

    • dämdämdäm

      onks rehellisii mielipiteitä ku haukkuu muita ja uskiksii vai, eiks pillerit enää tehookaan

      • pierumerirosvo

        Kohtuullista olisi myös että kirkko cafessa otettaisiin käyttöön rekkaamattomat nimimerkit. Kirkko cafe voisi olla poikkeuksellinen paikka jonne voisi tulla rekkaamattomana. Myös rekkaamattomat tarvitsevat Jeesuksen kovaa käännytystä.


      • .pierumerirosvo
        pierumerirosvo kirjoitti:

        Kohtuullista olisi myös että kirkko cafessa otettaisiin käyttöön rekkaamattomat nimimerkit. Kirkko cafe voisi olla poikkeuksellinen paikka jonne voisi tulla rekkaamattomana. Myös rekkaamattomat tarvitsevat Jeesuksen kovaa käännytystä.

        Jeesus kun tuikkaa Kovansa Kakkoseen, niin siinä Allahin poikakin vikisee, eikä enää pommeja tee.

        Itse heittäisin Jeesuksen alas Taivaasta Chuck Norris-potkulla, koska Jumala ei auta sairaita

        Hitto siivukoneella Nälkäisille Jeesuspihvejä!
        (PS! Ei sisällä hevosenlihaa!)


      • jooooooooo
        pierumerirosvo kirjoitti:

        Kohtuullista olisi myös että kirkko cafessa otettaisiin käyttöön rekkaamattomat nimimerkit. Kirkko cafe voisi olla poikkeuksellinen paikka jonne voisi tulla rekkaamattomana. Myös rekkaamattomat tarvitsevat Jeesuksen kovaa käännytystä.

        Pölvästi sä et taida tietää mitään koko suomi24 säteistä, juuri häiriköiden takia nikit on nykyisin jo ainakin 2 vuotta pitänyt rekisteröidä! Ennen oli ns. mustia nikkejä joilla toiset ääliöt huutelivat mitä sylki suuhun toi. Siksi tuli pakkorekkaus ja sen on hememtin hyvä asia se!


    • sannak00

      Ville.koo pitäisi bänniä. Ahdistelee aina minua. APUA!!!

    • Jöky muu kiröittanny

      Ei minyä kykään ähdistele cähtis :D

      t.Sanna.Koo

    • Sanna.k00

      Villekoo on mustasukkainen hullu ja ajaa minut aina pois sätistä koska on niin mielisairas ja tyhmä :(

    • imitsi

      Voisit katsoa itseäsi peiliin, kyllä sinussakin vikaa on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4032
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2527
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      247
      2414
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1914
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      95
      1711
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1517
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1316
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      345
      1187
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1046
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      80
      971
    Aihe