Kysymys TYTÖILLE! :) Mitäs mieltä ootte...

wfawgwag

Eli siis olin tänään bussis koulust tulos ja puolivälissä matkaa tuli hyvännäköinen tyttö sisäl. Tää tyttö jäi seisoo bussin keskiosaan, koska kaikki paikat oli varattu ja sit aina vähän välii katoin sitä siin ku se oli nii hyvänäkköne, seki kyl joskus vilkas. Sit yhes kohtaa ku ihmisii tuli lisää bussiin niin tän tytön piti antaa tilaa niil vaunuil ja sit se siirtys seisoo siihen mun vieree mis istuin. Ja täs kohtaa mun naama tuli IHAN punaseks ja kuumotti vaiks kuinpal. Sit pari kertaa katoin sitä tyttöö ja huomasin et seki kattos mua iha suoraa varmaa sentakii ku naama oli iha punane. Sit sen jälkee ku olin huomannu et se kattos ni aloin vaa kattoo siit sivuikkunast ulos. Nii mitä te tytöt oisitte ajatellu täs vaiheest munst jos oisitte ite ollu toi tyttö täs asias ja nähny munt? Ja oon sit 16 vuotias ja se tyttöki tais olla.

4

223

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ipcmwöm

No siis se muija on suhun kuses, tai ainaki se oli jotenki kiinnostumu (: Aatteli varmaa et oot hyvännäkönen tai jtn (:

• anaalirangaistus;)

oisit menny vähän takaapäin ;)

• yepyep

Kuses.

• "Aaw."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe