Eli siis olin tänään bussis koulust tulos ja puolivälissä matkaa tuli hyvännäköinen tyttö sisäl. Tää tyttö jäi seisoo bussin keskiosaan, koska kaikki paikat oli varattu ja sit aina vähän välii katoin sitä siin ku se oli nii hyvänäkköne, seki kyl joskus vilkas. Sit yhes kohtaa ku ihmisii tuli lisää bussiin niin tän tytön piti antaa tilaa niil vaunuil ja sit se siirtys seisoo siihen mun vieree mis istuin. Ja täs kohtaa mun naama tuli IHAN punaseks ja kuumotti vaiks kuinpal. Sit pari kertaa katoin sitä tyttöö ja huomasin et seki kattos mua iha suoraa varmaa sentakii ku naama oli iha punane. Sit sen jälkee ku olin huomannu et se kattos ni aloin vaa kattoo siit sivuikkunast ulos. Nii mitä te tytöt oisitte ajatellu täs vaiheest munst jos oisitte ite ollu toi tyttö täs asias ja nähny munt? Ja oon sit 16 vuotias ja se tyttöki tais olla.
Kysymys TYTÖILLE! :) Mitäs mieltä ootte...
wfawgwag
4
219
Vastaukset
- ipcmwöm
No siis se muija on suhun kuses, tai ainaki se oli jotenki kiinnostumu (: Aatteli varmaa et oot hyvännäkönen tai jtn (:
- anaalirangaistus;)
oisit menny vähän takaapäin ;)
- yepyep
Kuses.
"Aaw."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112