Suomi-jamaika pareja?

suomineito79

Hei onko täällä suomi-afrikka pareja?. Itse olen naimisissa jamaikalaisen miehen kanssa meillä on yksi tyttövauva haluaisin jutella muiden suomi -jamaika perheitten kanssa:)

6

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13

      Jamaika onkin afrikassa. Hyvä tietää.

    • mama11

      mulla mies myös afrikasta, tosin ei jamaikalainen. ja meillä on kesällä syntynyt pikku prinsessa :)

    • ........

      Aika heikolla pohjalla on avioliitto jos et edes tiedä sitä, mistä maanosasta miehesi on kotoisin :(

    • Näin meillä

      itell onki vaimoja 10 eri maasta

    • äääH tylsät ihmiset.

      Miks noin turhia vastauksia, ei sillä ole väliä miten aloittaja sen kirjoitti taika missä se jaimaika sijaitsee. Jos ette tieneet niin se on (JAMAFRICA)
      Itse afrikkalaisena voin sanoa että kaikki jamaikalaiset on afrikasta. Itse jamaikalainen kutsuisi ittensä afrikkalaiseksi, koska se tietää mistä isoisät ovat tulleet.

      Meille tummille ei ole väliä, mistä sitä ollaan kotoisin, koska kaikki eteläamerikalaiset on yhtäkuin afrika, sama kultuuri, tavat ja kun törmäämme toisamme me tervehditään: Hei sister! cause we all from africa.

      Kysymykseen vastaan: täällä on yks afrikkalainen nainen ja mies suomalain, meillä on 1 poika ja vauva masussa.

    • jamaica-girl

      äääH tylsät ihmiset:

      Itse olen puoliksi jamaikalainen ja sen verran kulttuuriani tunnen ettei maa kuulu todellakaan mihinkään helkutin afrikkaan, anteeksi nyt vain. Isäni ei todellakaan pitänyt itseään afrikkalaisena, eikä pidä kukaan muukaan sukulaisistani. On jo loukkaavaa että jamaikaa verrataan afrikkaan vain sen takia että suurin osa on joko nigoja tai mulatteja.

      Nigaläppää mustat heittävät keskenään, se ja sama mistä maasta olet kotoisin. Mutta minulle on opetettu pienestä pitäen ettei jamaika kuulu afrikkaan, vaikka te afrikkalaiset sellaista oletattekin ja toivotte. ;)
      On totta että maa on ehkä syntynyt siitä että britit toivat afrikkalaisia orjia alunperin maahan, mutta todistettavasi jamaikalla on myös ollut alkuperäis kansaa, joka ei kuulu teikäläisiin.

      Mutta vastaus suomineito79 kysymykseen:

      Minulla on suomalainen mies ja meillä menee hyvin. Tosin välillä on ongelmia suomalaisuuden kanssa. Tällä tarkoitan sitä kun mieheni ja tämän suku on niin perussuomalaista (pidättäytyväistä kansaa, paitsi humalassa tai vihaisena), että esim. minun vastaanottaminen oli pitkään kyseenalaista. Myöskin luonteeni verrattuna heihin on tyystin erilaista. Vasmasti olet huomannut jotain kulttuuri eroja miehesi kanssa? ;)
      Kovasti haavelein lapsesta, mutta mies tahtoo vielä odottaa. Olemme aina miettineet ja koittaneet kuvitella millainen ilme mieheni sukulaisille tulee kun sukuun tulee ensimmäinen värillinen lapsi. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27730
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17662
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      352
      9260
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6348
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4143
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3771
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      24
      1747
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1467
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1215
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1154
    Aihe