-Mikä on Jussi paras tapa saada Armeija alas Suomesta?, olen Armeijan vastainen, mutta toisaalta ymmärrän että sotaankin täytyisi mennä omaa maataan puolustamaan mutta perusajatukseni on se että tappaa ei saa, ei edes sodassa vaikka siitä ei joudu tilille koska Raamatussa jumala sannoopi että hän hyväksyy sodassa tappamisen MUTTA EI TAPPAMISTA SODAN ULKOPUOLELLA.
-No tuota minähän olen Armeijan kannalla nykyään vaikka kävin Sivaripalveluksen aikoinaan, kadun sitä nyt mutta tuohon kysymykseesi on helppo vastaus.
-Jonkun pitäisi pudottaa pommi Armeijaan niin päästään Armeijoista eroon.
-Nyt taisi päästä sammakko suustasi Halla-Aho!!
-Oi anteeksi, se oli silti sarkasmihuumoriani mutta oi olen pahoillani jos loukkasin ihmisiä kommentillani.
Halla-Aho harrasti huumoriaan, sarkasmia jälleen....
Juha82222
2
165
Vastaukset
- Juha82222
itse sitä mieltä että Armeija on ihan ok, mutta en kyennyt käymään sitä.
- Juha82222
se miksi olejn sotavastainen johtuu myös siitä että en halua kuolla sodassa koska mulla on niin kova elämisen halu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1724980Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621585- 141583
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211441Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91233Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit461010Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 178889
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757