Ilmaiset kissat

Miuku Murr55

Minulta saa kissanpennun ilmaiseksi. Meidän liiteriin oli poikinut joltakin karannut kissa. Rotua en tiedä, mutta sieviä ovat. Mustia ja sit valkoista kaulassa ja suun ympärillä. Lähetän pari kuvaa jos joku haluaa. Yhden on jo emo hylännytkin, kun naisväki ei malttanu pitää näppejään erossa siitä pennusta. Pakkohan sitä on syöttää ja hoivata, mutta ei kauaa kylläkään. Kissat on Sysmässä.
Sähköposti: [email protected]

23

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+1

      Vie emokissa pentuineen löytöeläinhoitolaan niin toimit laillisesti. Siellä kissat tutkitaan, madotetaan ja niille hankitaan koti kunhan pennut ovat luovutusikäisiä.

      Ellet itse onnistu ottamaan kiinni KAIKKIA kissoja, pyydä että löytöeläinhoitolasta tai eläinsuojelyhdistyksestä kissat tullaan loukuttamaan. Apua saatat saada myös kuntasi eläinlääkäriltä.

      On tärkeää että emokin saadaan pois luonnosta jottei se enää tekisi uusia pentuja joita sitten taas ilmaiseksi kaupittelet ties millaisille omistajille! Ja sitäpaitsi talvi on tulossa ja siksikin on tärkeää saada irtokissat pois luonnosta.

      Voi kun kerrankin toivon että aloittaja olisi trolli.

      • sitäpä sitä

        Eiköhän liene, kun monta kertaa pitää viesti laittaa :)


      • 99+0
        sitäpä sitä kirjoitti:

        Eiköhän liene, kun monta kertaa pitää viesti laittaa :)

        Ne on nää viikonloput aina tätä kun kersojen pitää keksiä itselleen viihdykettä. Tekisivät mieluummin läksyjään, olisivat ulkona, kävisivät kattomassa mummoaan vanhainkodissa ja auttaisivat äitiään ruuanlaitossa. Mutta ei. Netissä vaan notkutaan ja provoillaan.


      • Rölli-PölliAlli
        99+0 kirjoitti:

        Ne on nää viikonloput aina tätä kun kersojen pitää keksiä itselleen viihdykettä. Tekisivät mieluummin läksyjään, olisivat ulkona, kävisivät kattomassa mummoaan vanhainkodissa ja auttaisivat äitiään ruuanlaitossa. Mutta ei. Netissä vaan notkutaan ja provoillaan.

        Eiköhän tuo ole helpointa tarkistaa onko trolli kun viittis senkin rölli-tölli höpinän sijaan kysyä asiallisesti tosta sähköpostista enemmän tietoa jos kerran kiinnostaa. Siinähän lukee selkeästi mistä saa lisää tietoa. Äly hoi !!!
        Tollaset trollipollit kuten nääkin epäilijät täällä ovat itse pahimpia kaspaskan jauhajia teinipoikii. Minä aihakin kysyisin jos olisin kiinnostunut.


      • Tervettä epäluuloa
        Rölli-PölliAlli kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole helpointa tarkistaa onko trolli kun viittis senkin rölli-tölli höpinän sijaan kysyä asiallisesti tosta sähköpostista enemmän tietoa jos kerran kiinnostaa. Siinähän lukee selkeästi mistä saa lisää tietoa. Äly hoi !!!
        Tollaset trollipollit kuten nääkin epäilijät täällä ovat itse pahimpia kaspaskan jauhajia teinipoikii. Minä aihakin kysyisin jos olisin kiinnostunut.

        Ei ehkä kannata laittaa sähköpostia ihan tuntemattomaan osoitteeseen tuntemattomalle ihmiselle kun ei tiedä että mikä, kuka ja millä asioilla sieltä löytyy. Ap voisi linkittää kuvia palstalle eikä pyytää kirjoittamaan s-postiinsa.

        Aloittajaa kannattaa epäillä trolliksi sillä tänään hän on laittanut ainakin neljä samansisältöistä viestiä eri ketjuihin mm. ikivanhaan jossa keskusteltiin kissojen tappamisesta. Täysipäisen hommaa?

        P*skan jauhajia on varmasti teinipojissa mutta myös likaisissa vanhoissa sedissä.


      • 97+754
        99+0 kirjoitti:

        Ne on nää viikonloput aina tätä kun kersojen pitää keksiä itselleen viihdykettä. Tekisivät mieluummin läksyjään, olisivat ulkona, kävisivät kattomassa mummoaan vanhainkodissa ja auttaisivat äitiään ruuanlaitossa. Mutta ei. Netissä vaan notkutaan ja provoillaan.

        Sinäkin voisit joskus kokeilla muuta kuin netissä oleilua ja ilkeiden trollipeikkojen metsästystä, vaikka sairaseläkkeellä oletkin.


      • 789+666
        97+754 kirjoitti:

        Sinäkin voisit joskus kokeilla muuta kuin netissä oleilua ja ilkeiden trollipeikkojen metsästystä, vaikka sairaseläkkeellä oletkin.

        Näytä itse parempaa esimerkkiä ja kirjoita rakentava kommentti joka jotenkin liittyy aloitukseen.

        Trollipeikot muuten osaa joskus olla tosi häjyjä :D


    • lainelakut2

      mä etin mun kohta 6v kollille kaveria , ideaali olis suht samanikänen kollipoika, jos joku on tietoinen kissasta mikä tarttis heti hyvän kodin ni ilmoitus mulle ois kiva :)

    • taitaa kuule

      näin tulla käymään, että pojat ovat asiasta erimieltä ja tappelu tulee.

    • ku in

      Joko vauvat ovat kodin löytäneet

      • 214

        Haloo... aloituksesta on kolme vuotta. valoja tauluun nyt


    • outojatarjoajia

      varsin omituisia kissan tarjoajia esim.tori-palstalla , ei ole laitettu yht.tietoja,eikä anneta,ja esim. hinnasta näkee heti jotta sama tyyppi kauppaa melkoista laumaa,samat katit pyörii ilmoituksissa, yritä tuolta sitten löytää ihka suomalaista tavallista täyspäistä kissan myyjää/antajaa ,melko mahdoton yhtälö , onko vaihtoehtona vain yhdistykset tai löytökodit ?

    • kaneli2014

      Olisin perheeni kanssa kiinnostuneita kissanpennuista jos niitä siellä vielä on,sillä haluaisin tarjota rakastavan kodin,meillä on yli 30v. kokemus kissoista nyt meillä on 19,5-vuotias kissaneiti minttu ja kaksi maalaiskissaa vilma ja leevi.Kaipaismme uutta sykettä perheeseemme,itse olen päivisin kotona hoitamassa,rakkautta ja rakastavaa syliä on tarjolla.Ota yhteyttä.

    • janiliini

      haluaisin kummatkit kaivastentie 74 21330 paattien

    • 346

      Moi missä asut koska mä etsin kisan pentua

    • eileluja

      Monta vuotta vanha aloitus! Ja sama pätee edelleen: ÄLKÄÄ ANTAKO KISSAÄIDIN LAPSIA ILMAISEKSI !!! Näin niitä ottavat hetken mielijohteesta, lapsille leluiksi, juopoille kiusattavaksi ym. ! Jos pennusta ei ole vara maksaa, ei sitä ole silloin vara hoitaakkaan kunnolla!

    • MinKar

      Hienoa että olet sen verran kissaihminen ja eläinten ystävä että olet huomioinut pennut. Mutta pyydän ja rukoilen älä anna kissoja ilmaiseksi pois. Ihmiset ottavat niin helposti pennun lapsille ja sitten se hylätään asunnon nurkkaan. Monet kun ei ymmärrä että kissa ei todellakaan makaa, syö ja kakkaa. En ole yhtään tuollaista kissaa nähnyt. Jokainen katti oppii aktiiviseksi vanhoillakin päivillä jos sen kanssa tehdään jotain ja annetaan sylilämpöä. Minulla jokainen kissa on ollut aktiivinen, rakastava ja kaikin puolin ihana.
      Ja jos et niille hyvää kotia löydä (esim. tuleeko koko perhe kissaa katsomaan, onko se suunnattu juuri vain lapselle ja minkälaiseen kotiin kissa on menossa ja minkälaista elämää se tulee elämään. Kysymyksiä on paljon joita voi esittää).
      Mutta muista aina että on vaihtoehto viedä ne eläinten löytökotiin. Tuollaisessa tilanteessa niistä ei varmaankaan tarvitse mitään maksaa. Saavat siellä edes paremmat lähtökohdat kuin huonossa kodissa.

    • PERA53

      joo haluun 2 pentua?

    • Anonyymi

      Onko se ilmainen kissa saatavilla viela

    • Anonyymi

      Toimita pennut emoineen eläinsuojeluyhdistyksen hoiteisiin. sieltä saa myös loukkuja lainaksi. Loukut tulee tarkistaa päivittäin. Loukkuun voi laittaa syötiksi ruokaa. Talvi on tulossa, ja mitä nopeammin emo ja pennut ovat poissa ulkoa kylmyydestä, sen paremmat mahikset niillä on selviytyä ilman vaurioita.
      Nyt kun lintuset on jo valtaosin menneet lämpimään, ravinnon saanti on jo vaikeampaa. Emo vieroittaa poikaset jossain vaiheessa omilleen, ja on muutoin jälleen pian- huonossa kunnossa- tiineenä. Ja ne syntyvät johonkin aikaan keskellä talvea ties minne.
      Että kilauta eläinsuojeluyhdistykselle, ja kysy neuvoja ja loukkuja. Se on eläinsuojelu- ja luonnonsuojeluteko. Miksikä et aiemmin ole herännyt tähän asiaan, että liiterilläsi on apua tartteva kissapesue? Emo on kerennyt metsästää luonnosta poikasilleen jo paljon- lintuja ym.
      Että ottaisit nyt asiaksesi auttaa sekä luontoa, että näitä kissoja, joiden omistaja on emon jättänyt heitteille. Kissan syytä asia ei ole, vaan ihmisen.
      Ps. itselläni on kissa. Leikkuutettu, käytetään ulkoiluilla valjaissa. Saa kunnollista kissalle sopivaa ravintoa, ja eläinlääkärin palveluita kun tarpeen.
      Mitä apua ja kunnollista huolenpitoa tämä hylätty/heitteille laskettu emokissa on saanut? Mitä apua nämä mihinkään syyttömät pennut ovat saaneet, paitsi että yhtä ruokit? Kiitos sen puolesta edes siitä.
      Eli loukuta, toimita saamaan apua, että saavat kodit.

      • Anonyymi

        Hei katsohan päivämäärät

        ..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe