Tervehdys
Omistan 30-vuotiaan komean Z500 Kawasaki -pyörän. Moottoriltaan varsin hyväkuntoinen ja kauniisti soiva pyörä kärsii nyt öljyvuodosta moottorin käydessä ja erityisesti ajettaessa (tyhjäkäynnillä ei juuri vuotoja näy). Vuotopaikka näyttäisi olevan moottorin vasemman puolen (ei siis kytkinpuolen) sylinteriryhmän päällä kannentiiviste. Tuo tiiviste on juuri vaihdettu huollossa ja olenkin alkanut epäillä seuraavia:
1. Mahtavatko huohotinputket mennä herkästi tukkoon näissä UJM-pyörissä? (Universal Japanese Motorcycle) Tämähän aiheuttaisi painetta koneeseen mikä ilmenisi öljyvuotoina ajon aikana.
2. Sylinteriryhmän alapuolinen tiivistekään ei näytä olevan parhaimmilta päiviltään. Mahtaisikohan tuokin tiiviste osallistua öljynvuotamiseen? Onko yleistä tämän tiivisteen kohdalla? Öljyvana näet ilmaantuu vasemman sivukopan päälle eikä sitä ajon aikana juuri kykene kurkistelemaan, mistä vana tulee. Sylinterien jäähdytysrivat tosin ovat märät, joten se viittaa kannentiivisteeseen.
Muilla samanlaisia kokemuksia? Onneksi talvi tulee, jolloin on aikaa huoltaa.
Z 500 öljyvuoto
kawisti__;
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703139
- 622495
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562126Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942035- 551952
- 421584
- 401550
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141253EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391168- 61083