Kadehtikaa tätä

Pentti Nelonen

Siinä on linux käyttäjille tekemistä kun minä Pentti Nelonen upseeri ja herrasmies taktikoin huippupisteet,HAHHAA

Teistä ei vain ole miesten töihin,HAH

Pistäkää paremmaksi senkin säätäjät niin minä syön hatullisen paskaa,HAHA
Siihen asti nautiskelen hienoa Budweiseria, eli teille jää paskansyönti,hah

Olen voittamaton ylivoimaisella tuloksella

http://aijaa.com/v.php?i=000608756877.png

Ota haaste jos uskallat............p...a housut.hohoh

http://www.miniclip.com/games/8-ball-quick-fire-pool/en/

Kippis

7

93

Vastaukset

• No, missäs ne linux-rypistelijät viipyy! Hei, ette kai te Pentille, sinolin juojalle vain häviä? (heh heh heh)

• Ei kai sitä hävitä jos ei kantaa oteta lainkaan. Toisaalta ihan vitun sama vaikka hävittäisiinkiin jonkun typerän pelin kohdalla. Elämä nyt sattuu olemaan paska keikka kaikilla mittareilla arvioituna, eikä siitä lopulta selviä hengissä, joten eiköhän se ole ihan yksi ja vitun sama jos jossain virtuaalibiljardissa häviää ottelun.

Elämä on tarkoitukseton keikka ja ilman tarkoitustusta myös kuollaan. Mitä nopeammin, sitä parempi vai mitä?

• Noo, eihän ne Windowspelit taida tosiaan ubuntussa toimia, voi harmi......
      Pitää niin paljosta jäädä paitsi sillä käyttöjärjestelmällä!

• Tosiaan nyt tuli takkiin, eka kerralla näin kömö tulos

http://www.mworks.info/kuvakaappaus/linux/damit.png

Aika meni alkuun ihmettelyssä miten homma toimii, sitten kun pääsi jyvälle tuli tommonen tulos, ei hyvä. Tosin minulla on kellarissa ihan oikea biljardipöytä niin mun ei tarvi tämmösiä virtuaalisia harrastella lainkaan, siinähän oli jotain hiton apuviivojakin.

• Siinähän on otettu kuvakaappaus Widowsilla ja avattu sitten ubuntulla (tai jollain linuxilla) isonnettu vähän, ettei näy mitään ylimääräistä ja heureka -- se on siinä! Aivan aidon näköinen.

• Jaa? Onko todellisuuden hahmottaminen sinulle noin hankalaa? Eipä käy kateeksi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      137
      6906
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      88
      3375
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2223
    4. taksiyrittäjyys tiensä päässä. tämä ala loppuu

bärnerin taksilaki ja korona tekee selvää jälkeä koko alasta. jäljelle jää ehkä 10% maan takseista. ei alaa pelasta edes se että polttoaine on nyt h
      Taksit
      64
      2152
    5. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      71
      2026