Kadehtikaa tätä

Pentti Nelonen

Siinä on linux käyttäjille tekemistä kun minä Pentti Nelonen upseeri ja herrasmies taktikoin huippupisteet,HAHHAA

Teistä ei vain ole miesten töihin,HAH

Pistäkää paremmaksi senkin säätäjät niin minä syön hatullisen paskaa,HAHA
Siihen asti nautiskelen hienoa Budweiseria, eli teille jää paskansyönti,hah

Olen voittamaton ylivoimaisella tuloksella

http://aijaa.com/v.php?i=000608756877.png

Ota haaste jos uskallat............p...a housut.hohoh

http://www.miniclip.com/games/8-ball-quick-fire-pool/en/

Kippis

7

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-ubu...

No, missäs ne linux-rypistelijät viipyy! Hei, ette kai te Pentille, sinolin juojalle vain häviä? (heh heh heh)

• ubuntu-käyttäjä

Ei kai sitä hävitä jos ei kantaa oteta lainkaan. Toisaalta ihan vitun sama vaikka hävittäisiinkiin jonkun typerän pelin kohdalla. Elämä nyt sattuu olemaan paska keikka kaikilla mittareilla arvioituna, eikä siitä lopulta selviä hengissä, joten eiköhän se ole ihan yksi ja vitun sama jos jossain virtuaalibiljardissa häviää ottelun.

Elämä on tarkoitukseton keikka ja ilman tarkoitustusta myös kuollaan. Mitä nopeammin, sitä parempi vai mitä?

• ...---...

Noo, eihän ne Windowspelit taida tosiaan ubuntussa toimia, voi harmi......
      Pitää niin paljosta jäädä paitsi sillä käyttöjärjestelmällä!

• Tosiaan nyt tuli takkiin, eka kerralla näin kömö tulos

http://www.mworks.info/kuvakaappaus/linux/damit.png

Aika meni alkuun ihmettelyssä miten homma toimii, sitten kun pääsi jyvälle tuli tommonen tulos, ei hyvä. Tosin minulla on kellarissa ihan oikea biljardipöytä niin mun ei tarvi tämmösiä virtuaalisia harrastella lainkaan, siinähän oli jotain hiton apuviivojakin.

• ...___...

Siinähän on otettu kuvakaappaus Widowsilla ja avattu sitten ubuntulla (tai jollain linuxilla) isonnettu vähän, ettei näy mitään ylimääräistä ja heureka -- se on siinä! Aivan aidon näköinen.

• Jaa? Onko todellisuuden hahmottaminen sinulle noin hankalaa? Eipä käy kateeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9238
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      29
      3750
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      74
      2346
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      110
      2179
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      18
      1886
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      14
      1548
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      29
      1364
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1227
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      969
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      161
      879
    Aihe