Kiinnostaisi alkaa "aikuisena" työskentelemään urheilun parissa. Koska ammattilaisurheilijaa minusta ei enää kaiketi tule, niin katsonkin muita urheiluaiheisia vaihtoehtoja. Mitä kaikkea voisi olla tarjolla? Itselläni tulee mieleen:
-urheilutoimittaja
-hieroja/fysioterapeutti
-urheiluliikkeen myyjä
-valmentaja
-liikunnanopettaja
Muuta, mitä? Missä näitä myös voisi opiskella?
Urheiluaiheinen ura?
1
62
Vastaukset
- Harrastelijaliikkuja
- Urheilutapahtumien järjestäjä
- Uimavalvoja
- Henkilökohtainen valmentaja kuntosalille
- Kuntotestien järjestäjä
- Välinehuoltaja
- Kuntoilupaikkojen kunnossapitäjä
Tällaisia tuli mieleen. Joskus näin myös työpaikkailmoituksen jossa haettiin hiihdonopettajaa turistiryhmille. Hommaan kuului välinehuoltoa ja muistaakseni myös latujen kunnossapitoa.
Luulen että urheilun parissa työskentelevät ovat monessa mukana. Keräävät satasen täältä ja kympin tuolta. Vähän kuin yrittäjiä. Hommia varmaan löytyy kun on aktiivinen. Kun osallistuu vapaaehtoisena vaikka jonkun seuran tapahtuman järjestämiseen ja hoitaa homman hyvin niin ehkä jatkossa saattaa saada jopa pienen korvauksen.
Onnea uralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564