Olen 11v poika 5lk ja olen ihastunut yhteen mun luokan tyttöön ja jotkin kaverit sanoo että se voi olla ihastunut muhun kans kun tunnilla se katsoo kuulemma mua ainaki 5x 1 tunnis miten kerron että olen ihastunut häneen tai kysyä että onko se ihastunut muhun kertokaa vinkkei että mitä teen tai että miten alottaisin pikku suhteen sen kanssa.
tartten apua olen ihastunut tyttöön!
35
1718
Vastaukset
- g2ö3n2ög2ökl
siis apua! lol ihQ daa
Suosittelen aloittamaan hänelle juttelemisella.
- girl12weeee
No jos nyt oikeesti haluat alkaa seurusteleen jo tossa iässä ja jos oot sitä mieltä, että oot valmis (ite 6 lk, enkä todellakaan oo vielä valmis, mut hey, kaikki on yksilöitä!), niin mee eka vaan rohkeesti jutteleen, ole oma ittes! Älä vaan yritä esittää koska sanon vaan, että jos poika esitää jotain muuta kuin on, niin ainakin mä huomaan sen, ja jätän asian siihen. Sitte hanki jostain sen numero ja joko kerro sille tekstarilla tai ihan vaa kirjeellä et mitä tunnet, ja kato mitä vastaa! Ja sit sillee...
- OHMyGod.
oon itekki just 11v,poika,5lk nii emt mis asut -_- ettet vittu vie mu naisii ....... asun kantahämees.
- KOKEILES TÄTÄ
tässä vinkki opettele tanssimaan sillei että sua ei luulla homoksi ja sitten kun se tyttö katsoo niin jotenkin hanki yleisöö ja ala tanssimaan ja kun oot tanssinut niin mee sen tytön luo ja sano että ''oliko toi hyvää tanssia?'' niin sillo se saattaa olla vähä kiinnostunut ainaki mää sain tolla tyttö ystävän, kokeile edes tota!
Jos se tuijottaa sua sillä silmällä nii eiköhän se hyppää saman tien sun kaulaas jos meet sille ehdottelee :)
Edellyttäen että se todella on ihastunu suhun :-D- ainasusi
Hm... voiks joku poika olla noin ihana? Se tyttö on kyl onnekas. :D Noh mun kaveri lähetti tekstarin yhelle pojalle et se tykkää siit. Se meni aik hyvi. Mut se on eiskeeraavaa pelii. Tai sit voit mennä sen luokse ja sanoo: voidaaks puhuu? Sori jos on huonoi ehdotuksii mut on vähän ongelmia just näiden samojen juttujen kaa. Vaikka olen jo 8lk xD Mut pidän peukkuja :3
- XD
miks kirjotit ihastunut "tyttöön" XD
- putkiremppa
Itte oon ihastunu naapurin tyttöön mutta tuntuu että se ei välitä musta yhtään nykyään käy vaan lainaan kaverilleen patjaa. Vaikka en ihmettele sitä että ei tykkää musta koska oon ollu sille tosi ilkeä.
- putkiremppa
Älkää muuttako Turkuun ei tääl oo kivoi tyttöi ja neljä vuotta ikä eroo pn paljon !
- Ihan ehdotus vaan
Mee puhuu sille tai hanki sen numero! Ja kerro sit
- Älä multa kysy
Hanki sen numero ja kerro sille viestillä
- åbotråll
jaaha. itse Samppa Linna naisongelmissa?
- randomiiiiiiiu
KIVA kiitos vaan asun turussa ja oon tyttö :-))))))
- Akkel
On tääl meiän koulus ainaki pari sellasta 12-14 vuotiasta
- Poika12345678
Ite oon ihastunut yhteen tytön joka on mun rinakais luokalla ja ole itse ujo miten alotasin puhumisen (on sen puhelin numero) mutta pelkään sitä jos se kertoo jolekkin ja se levii niin on niin nolona koulussa joten miten alottasin juttelun
- nolikset11
Tajuatteko että olette aivan lapsia ja ette oikeasti tajua seurustelusta ja seksistä YHTÄÄNMITÄÄN!
- moikaikki5
yhteen sitten yhtäänmitään. toi on ehkä niinku 7v kirjotus
- Anonyymi
Kiitti vaan tästäki paskasta luulin ettei tää tollasille mulkuille mutta vituiks sitte meni
- opettajamies112121
kysy et haluutko panna ja jos sanoo ei niin sitte ei. jos sanoo joo niin muista vetää kyrpä ulos ennen sperman lentämistä siten että raskaus ei tapahdu
- loollipop
Lähetä viesti "Alax?" tms. Jos sanoo "Joo" nii sit ootte yhes, jos sanoo "Ei", selitä että kaveri anto haasteen.
- lololololol1lkjonne
paras tapa :-D tätä tehtiin ykkösellä :) ihan oikeena haasteena
- Toimiiiiz
Toi siis oikeest toimii oon koittanu joskus 9-10v nä 😂
- äläsdissaa
tässä vinkki... ÄLÄ lähetä viestii vaan sano ssille suoraan mitä tunnet, jos se tykkää susta se on varmasti onnensa kukkuloilla :)
T: 16wee - eivittunäitpikkulapsii
vittu 11v? pls
- Kakarat.Helvettiin.Täält
Lapset helvettii täält teinien palstalta!
- Anonyymi
Kakarat.Helvettiin.Täält kirjoitti:
Lapset helvettii täält teinien palstalta!
Sanotaanko että miksi vitussa tuut sekaantuu johonki 11v ongelmaan kun oot vittu joku täys ikänen
- Venäjältäwashingtoniin
Jos asut missään Baikal-järven ja Seattlen välissä oot mun reviirillä ja voit unohtaa tytön
- 11vuotiastäälläkin
Hah te pojat ootte hassuja XD since 2016
Mee sanoo sille: "moi, tulos panee?"
Tämä on itsekeksimä iskulause, saa monen naaraan alusvaatteet läpimäräksi. ;)- Munarepee
Ripuliratsastaja repesin ihan kunnolla 😂 XD
- 11vuotiastäälläkin
Itekki oon 11 vuotias tyttö ja mäkin oon ihastunu meidän luokan poikaan vähän liikaakin..
- Anonyymi
Ammu se
- Anonyymi
Laita sille viestillä "alax"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875