Hei. Aloitan pyytämällä anteeksi huonosta kielenkäytöstä - suomea ei ole äidinkieleni :)
Haluaisin vain kysyä jos joku tietää mitä on tapahtunut wicca.fi-sivuille, ja wiccafoorumille? Olen odottanut kesän alusta että pääsisin foorumille sisään, mutta mitään ei ole tapahtunut. Nyt todennäköisesti koko wicca-fi-sivu on hävinnyt...
Missä te muut wiccat keskustelette netissä? Pakanaverkon foorumissa? Muualla?
Wicca.fi?
Linnaliis
3
518
Vastaukset
- yksinäinen olio
Niin, kun en ole ollenkaan facebookissa, missä sivuilla voin keskustella muitten kanssa? Kaikki ovat kadonneet jonnekin eli minne olette itsenne taikoneet?
t. yksinäinen olio Pakanaverkko on erinomainen paikka, jonne itse en tosin vielä kuulu.
Kirjeenvaihto muiden Wiccojen kanssa on oiva tapa pitää yhteyttä muihin Wiccoihin vanhan aikaisella tavalla :)
Itselläni on 2 wiccaa kirjekaverina, ja se on enemmän kuin täydellistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329