Kenet haluaisit ulos BB-talosta?
Salarin 46.2 prosenttia
Tamerin 26.9 prosenttia
Terhin 26.9 prosenttia
Äänestäjiä oli lähes
13 000.
Yläpuolella on iltalehden kyselyn tulokset. Ja miten kävi? Tamer häädettiin. Äänet ja viestit menevät aivan hukkaan, koko homma on suunniteltu alusta loppuun tuotannon toimesta. En usko että nuo jakaumat eroavat paljon niistä äänistä joita ihmiset antavat häätöäänestyksessä Täyttä silmään pissaamista sanon minä. Älkää äänestäkö!
Taas se tapahtui?
BBonskeidaaaa
2
239
Vastaukset
- häätöäänet
Se että antaa Iltalehden kyselyssä "ilmaisen" miinus äänen inhokilleen, ei vielä tarkoita sitä että sama lukija tuhlaisi rahojaan tähän nykymuotoiseen BB-häätöäänestykseen, jossa ei miinus ääniä edes voi antaa.
Kyseisessä häätöäänestyksessä äänestin Salaria, jotta hän ei tippuisi. Tässä vaiheessa kautta Salarin viihdearvo on vielä paljon korkeampi kuin monen muun talossa olijan. Siksi halusin hänen talossa pysyvän. Hänen voittoonsa en kyllä usko. Iltalehden kyselyyn en vastannut. - öööööööööööööö...
Minna ulos nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983722Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652842Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672789On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158