että mää en sua huoli...
ja mun luolaan pääsee vaan yksi tietty MIES.
Totuus on,
20
690
Vastaukset
- whelj
No kiva kun kerroit? =/
Ohhoh ! Ihan MIES isoilla kirjaimilla. Eli vaatimustaso on sitten korkealla ? Marjanpoimijoita kun on tunnetusti enemmän kuin miehiä. :)
- SyysT...
Mutta sehän on mukavaa, jos on joku jota rakastaa. Ei siitä tarvitse kiukutella täällä meille ;)))
- turunp*ll*seura
luolaan, pihi-hihi
- kevlarpif
no toivotaan, että se on Jeesus
- :_______:
toivotaan, että se on edes HERRASmies
- kilahvi
Onko miehellä iso?
- NoProblemos
Totuus on että joku on tehnyt aikamoisen vaikutuksen ja jotain on jäänyt selvittämättä, miksi muuten kiukutella täällä missä todennäköisesti kyseinen pikku mies edes käy !
- jäät
paitsi täyttymyksen tunteesta.
- I
perkele mä olis huolinukkaan.
- varmaan oisit
etpä :D
- i
varmaan oisit kirjoitti:
etpä :D
Tämä voisikin olla vaikka minulle. No kukas olet?
- ai miten niin?
i kirjoitti:
Tämä voisikin olla vaikka minulle. No kukas olet?
ja enpä kerro :D
ei mulla oo aavistustakaan kuka sä oot, aattelin vaan että tuskin vastasit ihan tosissaan noin. - i
ai miten niin? kirjoitti:
ja enpä kerro :D
ei mulla oo aavistustakaan kuka sä oot, aattelin vaan että tuskin vastasit ihan tosissaan noin.Eli joku tyhmä provoilija.
- sovitaa sit vaik nii
i kirjoitti:
Eli joku tyhmä provoilija.
No just joo..
- ?
ap, onko kivaa provoilla, kun et edes laita mitään tunnistetta kenelle menee ja keltä.?
- hölynpölyä.
Aloittaja hei! Onko kuitenkin se sun MIEHESI, niin ahdistava tapaus, että sinun täytyy tulla tänne avautumaan siitä, että et halua tätä toista?
Jos rakastaisin jotain, niin en miettisi täällä tälläisiä. ; ) - ausvitsin pakenia
lepakot asuu luolassa, mitä sää miehellä teet?
- ap.
Yhden kohdalla osui ja upposi :)
Tuntuu vieläkin niin hyvältä...ehkä meissä on jotain samaa...
- Kivikausi meni jo
Luola MIESTÄ etsii näköjään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514