että mää en sua huoli...
ja mun luolaan pääsee vaan yksi tietty MIES.
Totuus on,
20
678
Vastaukset
- whelj
No kiva kun kerroit? =/
Ohhoh ! Ihan MIES isoilla kirjaimilla. Eli vaatimustaso on sitten korkealla ? Marjanpoimijoita kun on tunnetusti enemmän kuin miehiä. :)
- SyysT...
Mutta sehän on mukavaa, jos on joku jota rakastaa. Ei siitä tarvitse kiukutella täällä meille ;)))
- turunp*ll*seura
luolaan, pihi-hihi
- kevlarpif
no toivotaan, että se on Jeesus
- :_______:
toivotaan, että se on edes HERRASmies
- kilahvi
Onko miehellä iso?
- NoProblemos
Totuus on että joku on tehnyt aikamoisen vaikutuksen ja jotain on jäänyt selvittämättä, miksi muuten kiukutella täällä missä todennäköisesti kyseinen pikku mies edes käy !
- jäät
paitsi täyttymyksen tunteesta.
- I
perkele mä olis huolinukkaan.
- varmaan oisit
etpä :D
- i
varmaan oisit kirjoitti:
etpä :D
Tämä voisikin olla vaikka minulle. No kukas olet?
- ai miten niin?
i kirjoitti:
Tämä voisikin olla vaikka minulle. No kukas olet?
ja enpä kerro :D
ei mulla oo aavistustakaan kuka sä oot, aattelin vaan että tuskin vastasit ihan tosissaan noin. - i
ai miten niin? kirjoitti:
ja enpä kerro :D
ei mulla oo aavistustakaan kuka sä oot, aattelin vaan että tuskin vastasit ihan tosissaan noin.Eli joku tyhmä provoilija.
- sovitaa sit vaik nii
i kirjoitti:
Eli joku tyhmä provoilija.
No just joo..
- ?
ap, onko kivaa provoilla, kun et edes laita mitään tunnistetta kenelle menee ja keltä.?
- hölynpölyä.
Aloittaja hei! Onko kuitenkin se sun MIEHESI, niin ahdistava tapaus, että sinun täytyy tulla tänne avautumaan siitä, että et halua tätä toista?
Jos rakastaisin jotain, niin en miettisi täällä tälläisiä. ; ) - ausvitsin pakenia
lepakot asuu luolassa, mitä sää miehellä teet?
- ap.
Yhden kohdalla osui ja upposi :)
Tuntuu vieläkin niin hyvältä...ehkä meissä on jotain samaa...
- Kivikausi meni jo
Luola MIESTÄ etsii näköjään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737