Oudoimpia nimiä joita olette kuulleet

niufer

Siis yksi päivä tuossa lehteä lukiessani, siellä onnittelu osiossa oli jollain lapsella nimi Omena. Siis oikeasti menee mielestäni jo hieman överiksi tässä tapauksessa..kumpaa sukupuolta lapsi edes edustaa?

Listataan tähän oudoimmat tai typerimmät nimet joita olette kuulleet, mielenkiinnosta haluan nähdä! :D

25

3905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gr0

      Haha, lapsi-raukka. Toinen yhtä karsia on Manteli! ..voi herranjestas sentää, jotaki rajaa :D
      Anteeksi vain jos jotaki noi nimet säväyttää..

    • niufer

      Siis herrajumala kuka haluaa antaa lapselleen tuollaisen nimen..onhan se ehkä lempinimenä sellainen toimiva alle yksivuotiaana, mutta ei virallisena nimenä, mietittynä että sehän tosissaan tulee sitten lukemaan ajokortissa, koulun lapuissa ja todistuksissa yms. Ja kivaa varmasti lapsen mielestä kun koulun päätöksessä sieltä huudetaan että "Yhdeksännen b-luokan Omena Puu on voittanut tunnollisen oppilaan stipendin" yms :DD kyllä siinä voi olla hauskaa lopun päivää muulla koulun oppilaista...

      Menee yli. :D

    • kslakslakslaksla

      Uusin oudokki on Pinkki Pippuriina

    • niufer

      Ja tämä siis ensimmäinen nimi ja toinen nimi? mikähän mahtoi olla sukunimi ;D

    • Oudoimmat joita olen kuullut:

      Kuu
      Pietariina
      Kesäheinä
      Meimi
      Uura-Liina
      Tinjaana
      Sanniina
      Teela
      Helpi
      Hildur
      Salama
      Iinu
      Mimma
      Meira
      Nuppukukka
      Soja
      Unelma
      Ani
      Pippa
      Liana
      Vadelma
      Kirsikka
      Pii

      Ja nämä kaikki siis tyttöjen nimiä!

      • -ada-

        Tinjaanan ja Sanniinan jotenkin viel ymmärtää et on tollee pidennetty, samoin Pietariina on pojan nimestä väännetty.

        Unelma on jotenkin korni, vaikka vanha nimi onkin, mutta onhan niitä vanhoja muitakin kauheita kuten Impi.

        Meira, Mimma ja Iinu kuulostaa lempinimiltä.

        Meimi ja Liana on kivoja nimiä.

        Mä oon kuullu outoja tyttöjen nimiä kuten Kaarna, Touhu, Tuike, Tekla, Kristel, poikien nimiä Runo, Kauri, Okko, Erkka, Elmo, Paavali. Jotkut kivoja, jotkut kamalia.


      • artony
        -ada- kirjoitti:

        Tinjaanan ja Sanniinan jotenkin viel ymmärtää et on tollee pidennetty, samoin Pietariina on pojan nimestä väännetty.

        Unelma on jotenkin korni, vaikka vanha nimi onkin, mutta onhan niitä vanhoja muitakin kauheita kuten Impi.

        Meira, Mimma ja Iinu kuulostaa lempinimiltä.

        Meimi ja Liana on kivoja nimiä.

        Mä oon kuullu outoja tyttöjen nimiä kuten Kaarna, Touhu, Tuike, Tekla, Kristel, poikien nimiä Runo, Kauri, Okko, Erkka, Elmo, Paavali. Jotkut kivoja, jotkut kamalia.

        Ei Tuike ole mitenkään outo, harvinainen ehkä, mutta mielestäni melko kaunis. Tekla on vanha nimi, 1900-luvun alusta, hautausmaita kun kiertelee ja katselee, niin löytyy useampi kuin uskoisikaan.
        Runo on mukailtu vanhasta miesten nimestä Bruno, Erkkaa ja Elmoa löytyy paljon. Eikä Paavalikaan mikään outo ole, taitaa olla kalenterissakin vielä.


    • voi hyvän tähren..

      Myrsky on outo ja samoin Kaneli, josta tulee helposti kameli... en tajua myöskään nimiä Mai, Tua ja Pii

      • ööööööööö

        Porissa tua on yleinen.


    • voimitänimiä

      Siinä jossain hääohjelmassa oli morsiammen nimi Tii-Mari. Ja muuten syntynyt Tiimari-kauppojen jälkeen...

    • soyaboy

      Minua hävetti tytön vanhempien puolesta, kun olin katsomassa koulun esitystä, jonka juonsi teini-ikäinen nuori ylipainoinen tyttö nimeltään Bambi. Pankkivirkailijatar, vaihdevuosi-ikäinen nainen oli "osuvasti" nimetty Babyksi. Eikö ihmiset yhtään ajattele!
      Myöskin ihmettelen epäsuhtaisia yhdysnimiä. Vähän aikaa sitten törmäsin seurakuntalehdessä Brandon-Jalmariin.

      Kelpo-Eemeli on ihan omaa luokkaansa, kuten Jaska-Petteri ja Heppu-Eemeli ja Tim-Antti.

    • Kyllä näitä riittää.

      Kuulin kerran sellaisen nimen kuin Vuohenjuusto.

    • KummallinenTapaus

      VUOHENJUUSTO? =DD

    • mimemu

      En pysty lopettamaan Brandon-Jalmarille nauramista. Hahahahaa :D
      Nykyään nimissä on trendikästä se, että ne ovat mahdollisimman outoja. Celestinaan, Merikeijuun, Kristalliin on ainakin tultu törmättyä

    • Rauskuuu

      Mä luin jostai et lapsen nimeks voi antaa MUNA!!
      Vähä rajaa hei oikeest

    • gfgdfg

      Graviola Banaani
      Silli Pippuriina
      Omena Kaneliina
      Mandari Appelsiini
      Salvia Inkivääri
      Valkosipuli Mustapippuri
      Meirami Laakerinlehti
      Muskatelli Kaardemumma
      Lime Sharon
      Nauris Porkkana
      Lanttu Peruna
      Selleri Purjoona
      Tilli Parsakaali
      Mango Meloni
      Aprikoosi Avokado
      Persikka Kirsikka
      Mesikka Mustikka
      Lakka Puolukka
      Mesimarja Juolukka

      • gfgdfg

        Niin joo, en ole kuullut moisista, kunhan keksin tähän huumoriketjuun höystöä. Noista Kirsikka tosin taitaa olla käytössä, vaikken yhtään Kirsikkaa tunnekaan käyttönimeltään. Toisita nimistä ei useinkaan tietoa.


    • meille vai teille

      Mei: Täysin typerä nimi supisuomalaisella lapsella,sukunimikin ihan perussuomalainen. "Meille vai teille"

    • lököpö

      Kuulin kerran, että joku tyttö on saanu nimekseen Lumi-Aura Marika. Kiva vrmaan äidin huudella ikkunasta "LUMI-AURAA!, SYÖMÄÄN". Ajattelisivat nykyihmiset,että miltä lapsesta mahtaa tuntua...

      • Äito vaan

        Niinpä!Radiossa just kerrottiin että Suomessa on kolme Sipsi nimistä henkilöä.


    • LotsuLiinukka123

      no jo on! oon kuullu et joku antaa lapsen nimeks esim. Merikeiju, Puuma, Kookos, Pupu ja Keiju.

    • hjkjkj

      gandalffeja ja frodoja löytyy. myöskin muumeja....
      peikko, uppe, luumu, rulla, jummi, jammi, junnu, juntti....

    • Anonyymi

      Gandalf???????????? Mä olen kuullut koulussa yhdestä Metsäkkäästä! Metsäkäs on ilmeisesti tytön nimi? Sekä Metsämarja on myöskin naisille nimi Uunokki ja Muna on myöskin nimiä
      Parhaan ystäväni nimi on Viona ja hänen isosiskonsa on Aava-Kaunokki! Olettekos kuulleet nimestä Uljas-Matti? Sekä vielä Kukkais-Miina? Entäs Vuono tai Elanen? Tuani tai Iikko? En ainakaan antaisi lapselleni nimeä Suometar tai Aivo. Tai Tarzan!Voi lapsi raukat soikoon!!!

    • Anonyymi

      Meidän koulussa on tyttö jonka nimi on Goodness

    • Anonyymi

      Tappara on terästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe