Onko jokin tyypivika että pyyhkimet välillä toimii ja toisinaan taas ei? Mistäs kannattisi alkaa vikaa etsimään ja onko helppo fiksata?
Pyyhkimet toimii/ei toimi
7
291
Vastaukset
- '
Joku liitin löysällä/hapettunut tai johto katkeamassa
- 99
Tyyppivika on lukemattomien muiden joukossa. Ei ole liittimissä eikä johdoissa vikaa, tuommoisia ei saa uskoa. Edellisellä on ittellä pahat hapettumat.
- jotain se on....
mulla on samalaista vikaa vilkkujen kanssa,,,,,toimii,,,,ei toimi,,,,,toimii,,,,ei toimi:)
- Se on tyyppivika
Se on tyyppivika. Kaikki paikat rupee renkkaan hetken päästä.
- toimii...toimii...
Noinhan sen kuuluukin toimia eli vilkkua. Siitähän sen nimikin tulee
- Red nose
Pyyhkikää renukuskit tuulilasia sillä punasella tekonenällänne. Mutta pitäkää sitä aina ajossa niin meillä muilla on mukavaa.
- Buah hah haa
Hyvä hyvä, kaikki olemmwe samaa mieltä, siis rellupettereistä. Peukut pystyyn vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201