Mitä muita paikkoja on olemassa kuin Kotisivukone,jossa olisi myös verkkokauppa mahdollisuus ja ei tarvitsisi osata html-koodia ja joko ilmainen tai edullinen (maks.150e)?
Kotisivut
7
262
Vastaukset
- tsegssdg
Eipä noita oikein muita ole tohon hintaan. Verkkokaupat ainakin maksaa helposti ~50€/kk (mikäli hyvän & helppokäyttöisen haluaa)
Millaiset kotisivut tarvitset? Voisin auttaa, ota yhteyttä [email protected] - tehty on
Se on paras malleja löytyy www.pirkitta.net
- dsfsfgfdfhfjkhklj
HEHEHEHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........
- kreisserberger
no kotisivukonehan tulee mukana kun ottaa kotisivutilaa eli webhotellin :D
ainaski mulla on c paanelissa kotisivukonekkin kaiken muun cms,foorumi, verkkokauppa,galleriat jne jne ... ohjelmien kera - Yrjö Yrittäjä
Elisa Kotisivut (www.elisakotisivut.fi) kustantaa verkkokaupan kanssa 29 € / kk (ilman verkkokauppaa 19 € / kk). Kotisivukoneella hinta on melko sama (vuoden sopparilla 19,90 € verkkokauppa 10 € / kk).
Mutta eikös elisallakin ole tuossa että nimi täytyy olla tyyliin. www.omadomain.elisakotisivut.fi
Vai saako laitettua domainin suoraan www.omadomain.fi?- Yrjö Yrittäjä
Elisan tuotteeseen saa otettua oman domainin käyttöön; kun palvelun ottaa käyttöön, niin silloin osoitteena on tuo yritys.elisakotisivut.fi. Ja silläkin osoitteella voi sivuja pitää, mutta oma domain on aina oma domain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040