Omatoimi matkaoppaat

tomppa.

Kävin Santorinilla ja huomasin kauhukseni suomalaisten hölmön esittämisen Kamarin lomakohteessa. Eräs pariskunta oli ottanut tehtäväkseen alkaa opastamaan muita suomalaisia, koska he olivat käyneet aiemminkin saarella ja tiesivät mukamas paljon asioista. No, meniväthän nämä vanhemmat kielitaidottomat ihmiset halpaan ja antoivat rahojaan näille aivan tavallisille omatoimi matkaoppaiden elättämiseen. Kyllä suomalaisturisti voi olla tyhmä!

78

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä vaan

      Olivat siis krekuja ja huijasivat ihmisiä? Kuinka joku voi olla noin tyhmä, Santorini on niin pieni pläntti ettei siellä mitään opastajaa edes tarvi. Ei, olivatkin suomalaisia, tuo on aika ihmeellistä.
      Itse olen neuvonut kielitaidottomia ihan hyvää hyvyyttäni, joskus olen mennyt lääkärin vastaanotolle tulkiksi. Ei tulisi mieleenkänä harrastaa tuollaista!

      • tomppa.

        Ihan selvästi suomalaisia ja jostain kymenlaaksosta lähtöisin olevia mie ja sie höpöttäjiä. Ihmisten pyyteetön neuvominenhan on ihan kunnioitettavaa, mutta tällaiset kännikalat jotka tuppautuvat muiden elämään häiritsevällä metelöinnillaan, saavat osakseen sille kuuluvan paheksuntani. Lomareissulle ollaan rauhallisesti muita ihmisiä kunnioittavasti, eikä aleta pitämään mitään omaa show meininkiä herättämään huomiota ja jopa paikallisten ihmisten kummaksuntaa.


    • Li-Lu

      Tunsin samoin suurta myötähäpeää kyseisiä kohtaan. Varsinkin mies oli iso sika jollaisen kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä. Mika nimeltään ja oli ottanaut itseään huomattavasti pidemmän naisen vaimokseen. :))

      • tomppa.

        Melko lapsellisia olivat miehen jutustelut, eikä nainenkaan mikään järjen jättiläinen ollut kanamaisine kaakatuksineen. Hyvin epämiellyttävä pariskunta, jonka huomionhakuisuus oli häiritsevän voimakasta.


      • Tapsa T

        Myös minä havaitsin miehen epämiellyttävät käytöstavat.
        Nainen sitten taas katseli arvioivasti minua eikä esittänyt
        kommenttejaan, mutta minä olinkin molempia huomattavasti pidempi.
        Johtuisiko siitä :)


      • tomppa.
        Tapsa T kirjoitti:

        Myös minä havaitsin miehen epämiellyttävät käytöstavat.
        Nainen sitten taas katseli arvioivasti minua eikä esittänyt
        kommenttejaan, mutta minä olinkin molempia huomattavasti pidempi.
        Johtuisiko siitä :)

        Voi olla etteivät nämä ihmiset omahyväisyydessään paljon muita ihmisiä arvosta, mutta jonninjoutavaa höpötystä tuntui löytyvän ja paljon!


      • Tapsa T
        tomppa. kirjoitti:

        Voi olla etteivät nämä ihmiset omahyväisyydessään paljon muita ihmisiä arvosta, mutta jonninjoutavaa höpötystä tuntui löytyvän ja paljon!

        Jouduin pakosta kuuntelemaan seuraavaa:
        Miun isoisä kaatui sodassa
        kun sukset menivät ristiin

        Ei ihan kuulostanut täyspäisen
        aikamiehen jutustelulta, ei todellakaan ;(


      • tomppa.
        Tapsa T kirjoitti:

        Jouduin pakosta kuuntelemaan seuraavaa:
        Miun isoisä kaatui sodassa
        kun sukset menivät ristiin

        Ei ihan kuulostanut täyspäisen
        aikamiehen jutustelulta, ei todellakaan ;(

        Pahinta on kun aloitetaan naurunhöröttäminen jutun kertomisen aikana, eikä kuuntelijat saa tarinasta mitään selvää, kun kertoja höröttää koko ajan omalle jutulleen.


      • Yes sir
        Tapsa T kirjoitti:

        Myös minä havaitsin miehen epämiellyttävät käytöstavat.
        Nainen sitten taas katseli arvioivasti minua eikä esittänyt
        kommenttejaan, mutta minä olinkin molempia huomattavasti pidempi.
        Johtuisiko siitä :)

        Hahaa, huomasin myös että Mika oli vaimoaan lyhyempi.
        Voipi aiheuttaa miehisen itsetunnon heikkenemistä :))


    • ihme visio

      Eikö MyVisio Oy ole terveenpää ihmistä kirjoittelemaan

      • tomppa.

        En nyt oikein saanut langan päästä kiinni mitä tarkoitit?


    • aiga

      Niin voi olla tyhmä jos tarvitsee suomalaista seuraa ulkomailla. Kyllä pitäisi pystyä se yksi tai 2 viikkoa elämästä nauttimaan paikallisesta elämästä ja jättää ne Suomi-tuttavuudet vähemmälle. Tiedän kyllä niitäkin jolloin kaksi pariskuntaa matkustaa yhdessä ja ovat joka paikassa keskenään, melko säälittävää.

      • tomppa.

        Tai että etsimällä etsitään suomalaisseuraa lomamatkoilla. Jos ei yhtä viikkoa tule ilman suomen kieltä toimeen, niin johan on ihme. Ei näistä lomatuttavuuksista koskaan mitään ikuisia ystävyksiä tule, päin vastoin tarpeeton riesa.


    • hommaa tuokin

      Mitä tuota säälimään. Minusta ihan asiallista touhua. Kun sukulaiset elää ja asuu maailmalla niin yhistettiin lomareissu ja tapaaminen. Oli kiva kolmen vuoden jälkeen tavata ja pamista kuulumisia. Enpä arvannut että eräät rottwailerit tarttuu siihenkin.

    • tomppa.

      Ei tässä ollut kyse mistään sukulaisista, vaan vanhemmista ihmisistä joilla tuntui fyrkkaa löytyvän.

    • 1½ viikki sitten

      Olen eräs joka kärsi todella kyseisen pariskunnan esilleolosta. Juttelin allahotellipojan kanssa näistä tyypeistä ja kysyin kuinka paljon ne tuovat rahaa hotellilla. Hotellipoika kertoi saavansa 50 - 100€ päivässä, joten kahden viikon aikana ne kantoi yli 1000 euroa allasbaarin.:))

      • tomppa.

        Olen sanonut usein etteivät suomalaiset keski-ikäiset enää mene etelään pelkästään ryyppäämään, mutta kaikkien kohdalla asia ei tänä päivänäkään toteudu. Tuoremehulasillinen maksoi allasbaarissa kolme egea, kaupasta sai kahdella eurolla koko purkillisen samaa tuoremehua.


      • Nimimerkki.
        tomppa. kirjoitti:

        Olen sanonut usein etteivät suomalaiset keski-ikäiset enää mene etelään pelkästään ryyppäämään, mutta kaikkien kohdalla asia ei tänä päivänäkään toteudu. Tuoremehulasillinen maksoi allasbaarissa kolme egea, kaupasta sai kahdella eurolla koko purkillisen samaa tuoremehua.

        Onhan se jonkun mielestä hienoa levitellä rahojaan kuin maailman omistaja mutta enpä usko näillä uima-altaalla tehtävissä rahanhaaskauksista kärsivän muut kuin tyhmyyttään näyttävät suomalaiset.
        Melko pienet kuviot häirikköpariskunnalla muutenkin tuntui olevan, ehkä kuvittelivat olevansa ulkomailla jotakin, koska takuuvarmasti Suomessa he ovat aivan "taviksia".


      • tomppa.
        Nimimerkki. kirjoitti:

        Onhan se jonkun mielestä hienoa levitellä rahojaan kuin maailman omistaja mutta enpä usko näillä uima-altaalla tehtävissä rahanhaaskauksista kärsivän muut kuin tyhmyyttään näyttävät suomalaiset.
        Melko pienet kuviot häirikköpariskunnalla muutenkin tuntui olevan, ehkä kuvittelivat olevansa ulkomailla jotakin, koska takuuvarmasti Suomessa he ovat aivan "taviksia".

        Älä nyt kuuluihan mies sentään ihan "Helvetin Enkeleihin", hahaa...


    • utelias minäkö

      Tapahtuiko argossa?

      • adfdfs

        siellä oli myös yksinäinen mukava poikamies,
        todella asiallinen kaveri suomalaiseksi :D:D


      • utelias minäkö
        adfdfs kirjoitti:

        siellä oli myös yksinäinen mukava poikamies,
        todella asiallinen kaveri suomalaiseksi :D:D

        Näin tyypin tuovan iltahämyissä tumman naisen kämpilleen, että silla tavalla asiallinen. Kukin tekee itselleen lomansa ei siinä mitään, eikä tämän kaverin asiallisuudessa ollut moitteelle sijaa.


      • 1+2

        ainakin siellä oli yks pariskunta joka piti aivan tautista meuhkaamista päällä koko ajan ryyppäämistä ja pahaa teki jatkuvan syömisen katsominen kun mies oli valmiiksi kuin syöttöporsas ;((


      • Tapsa T
        utelias minäkö kirjoitti:

        Näin tyypin tuovan iltahämyissä tumman naisen kämpilleen, että silla tavalla asiallinen. Kukin tekee itselleen lomansa ei siinä mitään, eikä tämän kaverin asiallisuudessa ollut moitteelle sijaa.

        Kiitos paljon.
        Taisinpa se olla minä
        joka kuljin tumman naisen kanssa.

        Ja olikin tosi tumma, yönmusta.
        Mutta vain yhden illan kuljin
        ihan kokeilu mielessä. :))


      • utelias minäkö
        Tapsa T kirjoitti:

        Kiitos paljon.
        Taisinpa se olla minä
        joka kuljin tumman naisen kanssa.

        Ja olikin tosi tumma, yönmusta.
        Mutta vain yhden illan kuljin
        ihan kokeilu mielessä. :))

        Ei tosiaan, se vaan todistaa miehisyyttä tai sitten se on miehisyyden todistamista. Näin muuten kotimatkalla sinulla sormuksen nimettömässä.


      • tomppa.
        utelias minäkö kirjoitti:

        Ei tosiaan, se vaan todistaa miehisyyttä tai sitten se on miehisyyden todistamista. Näin muuten kotimatkalla sinulla sormuksen nimettömässä.

        Nooh, voi tosiaan olla ettei A-luokan matkalla pidetä sormuksia ja muutenkin vähän irrotellaan. :))


    • aiga

      Ehkä vielä löytyy näitä joille etelänmatka on yhtäkuin 2 viikon ryyppääminen ja kuvitteellinen elämä kuin kuninkailla :))

      Ei saisi ihan olla sitä, tottavie.

      • yks salonen

        melko ylpeiksi köyhät suomalaisetkin ovat muuttuneet etelän lomakohteissa


    • kysyjä vaan

      Mie ja sie- kieltä puhutaan myös Peräpohjolassa ja Lapissa, etteivtä olleet Lapin esikartanosta.

      • tomppa.

        Myös nämä muuttavat puhettaan kuulijakunnan mukaan. Ainoita rehellisiä mie ja sie porukkaa ovat karjalaiset jotka eivät vaihda murretta. Kyllä lansi-suomessakin sanotaan aina mää ja sää, vaikka puhuttaisiin presidentille, heh.


      • kysyjä vaan
        tomppa. kirjoitti:

        Myös nämä muuttavat puhettaan kuulijakunnan mukaan. Ainoita rehellisiä mie ja sie porukkaa ovat karjalaiset jotka eivät vaihda murretta. Kyllä lansi-suomessakin sanotaan aina mää ja sää, vaikka puhuttaisiin presidentille, heh.

        Eipä tuolla niin väliä, hullulta kuullostaa vaan sellainen jatkuva höpöttäminen. Yleensä ihmisen pitäisi sanoakin jotain, jos suunsa puhumista varten avaa.


      • tomppa.
        kysyjä vaan kirjoitti:

        Eipä tuolla niin väliä, hullulta kuullostaa vaan sellainen jatkuva höpöttäminen. Yleensä ihmisen pitäisi sanoakin jotain, jos suunsa puhumista varten avaa.

        Kaikkein eniten ottaa kuitenkin päähän tällainen "minä tiedän kaiken" asenne. :)


    • epäilevä tuomas

      Ettei tuo akka olisi ollut se lepakko-moninainen, mutta ei kai se miehen kanssa kulje. No bisnesmatkat voi sujua.....

    • muutakin epäilyttävä

      Vai on palstapaha moninimimerkki vuorostaan epäilevä tuomas. Et sitte keksi mitään muuta kuin haukkua ja sättiä AM.sivuston kantavia voimia.

      Lienee tuo pääkoppasi melko tyhjä.

      • Sivusta seurannut

        Vainoharhaisuus on paha sairaus. En löytänyt yhdessäkään viestissä mainintaa AM:sta ja samoin tuo moninimimerkki-höpötyksesi alkaa kyllästyttää.


      • korusana
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Vainoharhaisuus on paha sairaus. En löytänyt yhdessäkään viestissä mainintaa AM:sta ja samoin tuo moninimimerkki-höpötyksesi alkaa kyllästyttää.

        Vainoharhaisuus on paha tauti. On kiva kun tunnistat sairautesi. Voisin tähän kirjoittaa kolme PA-palstan vakinimmaria,joita olet pari vuotta haukkunut ja mollannut. Olet jopa seuranhakuilmoituksen laatinut eräästä. Tavanomaista on myöskin nimimerkkien lainailu eräillä sivustoilla.

        Epäselvissä tapauksissa kannattaa lukijoiden vilkaista PA-sivuston keskustelupalstaa.
        Paikka Auringossa. Koko totuus. Lieveilmiöistäkin.


      • Sivusta seurannut
        korusana kirjoitti:

        Vainoharhaisuus on paha tauti. On kiva kun tunnistat sairautesi. Voisin tähän kirjoittaa kolme PA-palstan vakinimmaria,joita olet pari vuotta haukkunut ja mollannut. Olet jopa seuranhakuilmoituksen laatinut eräästä. Tavanomaista on myöskin nimimerkkien lainailu eräillä sivustoilla.

        Epäselvissä tapauksissa kannattaa lukijoiden vilkaista PA-sivuston keskustelupalstaa.
        Paikka Auringossa. Koko totuus. Lieveilmiöistäkin.

        No niin, nyt otat mukaan vielä jonkun PA-palstankin. Aika säälittävä tunnut kuvitelminesi olevan. Mutta huomaa, nyt ainakin tiedät ettet keskustele itsesi kanssa. :))


      • korusana
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        No niin, nyt otat mukaan vielä jonkun PA-palstankin. Aika säälittävä tunnut kuvitelminesi olevan. Mutta huomaa, nyt ainakin tiedät ettet keskustele itsesi kanssa. :))

        On helppo heittäyä tyhmäksi,kun ainekset on valmiina. Mutta jospa vähän valoa syntyisi vintikamariin,vaikka yöt valvotkin näitä sivustoja täytellen,
        niin AM = Aurinkomatkat kustantaa PA = paikka aurinkossa sivustoa. Koska et näy tuota tajuavan ,on luonnollista että kyseinen sivusto on kuollut lehti jonne repe pistää pari kuvaa kuukaudessa.


      • luulosairaalle
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        No niin, nyt otat mukaan vielä jonkun PA-palstankin. Aika säälittävä tunnut kuvitelminesi olevan. Mutta huomaa, nyt ainakin tiedät ettet keskustele itsesi kanssa. :))

        Sinä vainoharhainen juttelet itsesi kanssa. Aika mennä taas lääkärille ja uusia lääkkeet, jopa osastohoito voi olla tarpeen.


      • ----
        luulosairaalle kirjoitti:

        Sinä vainoharhainen juttelet itsesi kanssa. Aika mennä taas lääkärille ja uusia lääkkeet, jopa osastohoito voi olla tarpeen.

        Katsopa peiliin :)


      • Sivusta seurannut
        luulosairaalle kirjoitti:

        Sinä vainoharhainen juttelet itsesi kanssa. Aika mennä taas lääkärille ja uusia lääkkeet, jopa osastohoito voi olla tarpeen.

        Enhän mitenkään voi itseni kanssa jutella. kun sinä tunget koko ajan tuota roskapostia keskusteluun.


    • Sivusta seurannut

      Etkös sinä itse nähnyt vaivaa muiden nimimerkeistä ja näiden kirjoittamisista Aurinkomatkojen sivustoille. Minä en ole koskaan kirjoittanut kyseisille sivuille ja tähän keskusteluun tämä on kolmas viesti.

      Sinulla on vinttikamarin matot pahasti sekaisin, kyseinen toisten kirjoittajien syyttely ja arvostelu on todella loukkaava. Se miksi kirjoitan tänne vaikkapa klo 03:53 johtuu siitä, että teen vuorotyötä ja minulla on mahdollisuus vastata työkoneella näihin keskusteluihin esim. yövuorossa.

      Niin.

    • suomen ty.....

      Kolmas viesti tähän. Entäs ne muut. Kun leikkii tietämätöntä, niin pitää jättää muutkin asiaan liittyvät kertomatta. Noin vihjeeksi ja neuvoksi.

    • .-.

      Etkö sinä itse voisi lopettaa tuota roskaviestien lähettämistä palstalle. SINÄ olet suurin häirikkö täällä, joten lopeta tuollainen jatkuva jankutus ja loanheitto!

    • ärsyttävä kumma

      tyylillesi uskollisesti haluat hillua täällä sivustollasi pomona,niinkuin muillakin osioilla.
      Minusta on kiva että joku viitsii vähän antaa vastapainoa heitoillesi.

      • Sivusta seurannut

        Etkö ymmärrä - sinä itse olet se multinikki joka jatkuvasti vaihtaa nikkiä.


    • Matkustamisesta

      EIKÖ TÄTÄ KETJUA VOISI SULKEA! Yhtä p....n jauhamista! Aikuiset- tai ei siltikään - ihmiset.

      • tomppa.

        Ei taida oma keskustelusi vetää lukijoita? Eikös suurin osa keskustelusta ole mainitsemiasi asioita. Hyvin harvoin voi keskustella mitään syvällistä matkailusta, koska erilaiset ihmiset tykkäävät erilaisista asioista.


    • Varma Tieto

      Taisinpa olla samalla reissulla ja huomioin myös kyseisen pariskunnan itseriittoisen käytöksen. Satun tietämään toisen käden tietona heidän olevan kotimaassa ei-toivottuja naapureita poikkeavan häirikkökäyttäytymisen takia. Ehkä tällaiset ihmiset lähtevät ulkomailta hakemaan jotain "arvostusta" tai huomiota jota kotimaassa eivät pysty saamaan. Sen verran voin paljastaa että heillä on kyseessä lainvastainen toiminta Suomessa.

    • :))

      Helvetin Enkeli ja työtön :)

      • Nimimerkki.

        Niitten mukana oli toinen pariskunta jostain länsi-suomesta kotoisin oleva. melko säälittävää kun lähes kuusikymppiset vetävät viinaa koko ajan. yritetäänkö etsiä sitä niin kauan sitten kadonnutta nuoruutta? melko epämiellyttävä tapa.


    • Joo niinpä

      Kuulolaite vanhuksella :))

    • lefkada

      Täällähän ne shakaalit ulvoo nuotin vierestä.

      • ellin ranta

        On se surkean näköistä kun 5-kymppinen suomi-poika irroittelee kännipäissään. :))


    • ,.,,,

      Ihmetyttää yleensäkin tämä tapa joka on joillakin suomalaisilla. Matkustetaan vuodesta toiseen samaan paikkaan? Parhaat menevät jopa samaan hotelliinkin joka kerta. Mitä helkutin matkailu avartaa meininkiä on käydä paikassa, jossa on ollut ennenkin. Voi alkaa sitten opastamaan muita suomalaisa?

      • mää vaan, en sää

        Tämä muiden opastaminen on tyypillistä muutamalle ihmistyypille.
        Näkee kuinka heidän naama oikein loistaa,
        kun pääsee vähän neuvomaan muita.
        Pikkulapsia, sanoisin minä.


      • tomppa.
        mää vaan, en sää kirjoitti:

        Tämä muiden opastaminen on tyypillistä muutamalle ihmistyypille.
        Näkee kuinka heidän naama oikein loistaa,
        kun pääsee vähän neuvomaan muita.
        Pikkulapsia, sanoisin minä.

        Juuri näin. Olen niin täysin samaa mieltä kanssasi.


      • ovv

        Jep, miksi näin? Ehkä siksi että siellä on kerran käyty, ja todettiin, että siellä on paljon parempi olla kuin Suomessa, ja turvallinen olo.

        Parempaa hakeville voin suositella, että laajentaa pikku hiljaa aluettaan, opiskelee pikkuisen kieltä, ja vuosi vuodelta Maailma avartuu enemmän.

        Ja varsinkin, pois Kreikasta, jos turvallisuutta hakee.


    • jotain jollekin

      On näitä hölmöjä nähty.
      Kun eivät ole kotimaassa
      mitään muuta kuin luusereita,
      yrittävät sitten päteä ulkomailla
      vanhempien suomalaisten kustannuksella

    • vasta nyt huomaan

      Taisinpa olla samalla matkalla ja huomioin kyllä kaljupään ja tämän kovaäänisen rouvan. Tuollainen itsensä tykö tuominen ei oikein sovi keski-ikäiselle ihmiselle,se ei sovi kenellekään.

    • tomppa.

      Se oli olevinaan joku Bandidos jätkä
      mut mun mielest se oli vaan ylipainoinen sika

    • vahi

      Ihmetyttää miksi suomalaiset hakeutuvat niin herkästi toisten suomalaisten seuraan ulkomailla. Luulisi kotona saavan suomalaisuudesta riittävästi :)

    • Kreikkailija

      Ei kuule hakeudu, todellakaan!

      • vahi

        On niitä ihan kyllä todella paljon.


    • tarja v

      Näin tällaista menoa argossa ja kyllä hävetti. Eikai ulkomailla ole tarkoitus nyhrätä kiinni suomalaisissa kuin jotkut metsäläiset jotka pelkäävät eksyvänsä :)

    • 2+13

      On näitä nähty vuosien saatossa ja paljon. Miksi lähteä ulkomaille jos haluaa kuitenkin ainoastaan olla suomalaisten seurassa?

      • tarja v

        Toki voi sitä juttelemaan pysähtyä hetkeksi muttei niitten kanssa koko reissua luuhata :)


    • ...

      jussia ja maippia jos tarkoitat niin jussi on vanha ja sairas mies jonka terveydestä nykyinen vaimo ei paljon piittaa vaan paremminkin edesauttaa lopullista ratkaisua liekö tarkoituksellista?

      • tarja v

        Siltä se vähän vaikutti, että rouva vei ja mies vikisi. Eikä ollut kovin ilahtunut Suomi-seurasta :)


    • vahi

      Sitähän se oli...

    • ...

      Selvästi savolaisten touhuja, muut suomalaiset eivät viitsi moista

      • nähnyt maailmaa

        NÄMÄ MIE JA SIE IHMISET OVAT SITTEN OMITUISIA HÖPÖTTÄJIÄ


      • mie vaa

        itse asiassa savolaiset eivät käytä mie ja sie sanoja, vaan karjalaiset :)


    • os.hoit. T Onppa

      Joulu on valon juhla. Kylläpä täällä ollaankin valopäitä juhlan kunniaksi.

      Yks ja sama. Suoli24 on yhdäkuin sekopää homppeli muija.

      Tietysti on hyvä että tällaisia purkautumiskanavia on juopoille ja niksahtaneille,
      eivätpähän mölyä kaupungilla.

      • tomppa.

        Mikäs ihmeen valopää sinä itse olet?
        Anna toisten keskustella, kun näköjään se ei itseltäsi suju!


      • mar-i
        tomppa. kirjoitti:

        Mikäs ihmeen valopää sinä itse olet?
        Anna toisten keskustella, kun näköjään se ei itseltäsi suju!

        Älä välitä tomppa, joku on ottanut tämän palstan leikkikentäkseen.


      • tomppa.
        mar-i kirjoitti:

        Älä välitä tomppa, joku on ottanut tämän palstan leikkikentäkseen.

        En mä välitäkään mut se kummaksuttaa, kun keskustelupalstoilla on mielestäni tarkoitus keskustella ja jos joku yrittää, niin heti saa roskaposkapostia päälleen =(


    • ...

      Näitä ns. ripustautujia sietää varata. Vievät surutta vanhemmilta ihmisiltä rahat ja elävät toisten siivellä. On tuollaisia jo enemmänkin pesiytynyt etelän lo makohteisiin ja useimmiten pariskuntina touhuilevat. Varokaa näitä säälittäviä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe