Flashplayer ei asennu? voi mahoton paikka!

varsinaisetasentajat

Tällättiin vanhaan koneeseen xp home sp2 ja asennettiin päivitykset mutta nyt kun yrittää katsoa youtubevideoita niin tulee että asenna liitännäinen mutta kun on asennettu jo? servicepack 3 on myös asennettu? mikä kumma nyt mättää? olisko jollain vinkkiä moiseen ongelmaan! kiitti jo etukäteen!

21

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2xflash
    • ,,,,,,,,,--------.,,

      herja tuli ei asennu?

      • 12

    • ,,,----.,-.

      eli ei lähe edes lataamaan mokomaa?

    • Tai jos sen jälkeenkään ei asennu, niin asenna Google chrome selain. Siinä on flash jo sisään rakennettu, eli sitä ei erikseen tarvitse asentaa/päivittää.

    • ,,,,,,,,-........

      no nyt asenti mut ei tube näy vaan ajaa asentamaan liitännäistä joka lienee just tuo flash? ja vanhat on poistettu ja asennettu nyt 2 kertaa uudestaan? puuttuuko tästä joku explorerin päivitys kun pitäs olla kai tuo 8?

    • IE8 on uusin versio, joka käy Win Xp käyttikseen. IE9 toimii vain Vistassa/7.

    • ,-.,.-,.-,,,,

      ok! täytyy mennä mutta palaan asiaan! kiitos kaikille!

    • Sinulla on varmaan kaikki valinnaiset päivitykset asennettu? ( Ei siis Liven juttua)?

    • ,.-.,-.,-.,-....

      kaikki mitä uppdatesta tuli?

      • ,,,,,,,,----.,.-.-

        empä ole niitä mitään muuten asentanut? meen katsomaan mitä siellä on!


    • Kannattaa nekin asentaa...

    • aloittaja...........

      Im back! nyt kaikki asennettu mitä voi mutta ei näy foxill vieläkään tube? kokeilin cromea ja sillä näkyy kyllä? mikähän tässä nyt oikeen voisi olla!

      • Jaa foxi..

        No, kyllä se alkaa toimimaan, kun saavat jossain foxin versiossa tuon korjattua. Jos saavat.


      • >kokeilin cromea ja sillä näkyy kyllä? mikähän tässä nyt oikeen voisi olla!

        Ennen kaikkea voisi kysyä, mikä enää on ongelmasi, jos kerran Chromella näkyy. Katsele sillä ne juutuupit ja asia on loppuunkäsitelty.


    • Tai sitten rohkeasti kokeilet vaikkapa Google Chrome selainta... Siinä on flash sisäänrakennettu, joten se ainakin toimii...

    • Poista kaikki flashiin liittyvä Windows 32:sta, elikkä resurssienhallinta - Windows - system 32 - macromed . poista koko macromed kansion sisältö ja asenna Flash Player sen jälkeen uudelleen niin eiköhän ala pelittämään.

    • s**tanan urkkija

      Jotenkin tulee luulo, että player asennetaan Internet Explorerilla ja leffaa yritetään katsoa Firefoxilla.
      Onko näin?

    • Vihainen nainen

      Pävitin Flash Playerin ja kaikki sujui niin kuin pitikin mutta kun menen youtubeen ja haluan katsoa jonkin videon , video ei näy ja olen poistanut ja asentunut uudestaan ja buuttannut koneenkin eikä auta. Mitä enää teen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe