Mitä on tarjolla Budabestin diners-loungessa? kannattaako maksaa puolisosta 20e, saako rahoille vastinetta?
Vastaukset 4
- voi vitsi!
Ainahan puoliso kahdellakympillä kannattaa ostaa! Aika halpa mielestäni. Ja kiva vinkki muillekin, että mistä niitä saa. Mielestäni tuossa jo hyvä vastine rahoille, voihan vaikka vähän tinkiäkin vielä?
- Tajusin kysymyksen
Tuosta loungesta ei ole kokemusta, mutta jos siellä jotain syö ja vaikka parikin lasia viiniä nauttii, niin hyvinkin sen voi laskea parin kympin arvoiseksi. Ja onhan noissa loungeissa yleensä paljon mukavammat sohvat/tuolit joissa lentoa odotella, joten ei tuo minusta mikään liian iso summa siitä ole.
- Diners / PP lounge
Voi kait sitä ensin käydä itse katsomassa sisällä et mitä on tarjolla ja tulla sitten vasta hakemaan emäntä mukaan jos siltä näyttää. Itsellä ei kokemusta Diners loungeista mut sama pätee Priority Pass loungeihin myös.
- LLarry
Budapestissä on useampi lounge. Yhdessä olen käynyt, en tiedä oliko Diners-lounge mutta ei se mitenkään ihmeellinen ollut. Kannattaako maksaa, riippunee aika lailla siitä kuinka paljon aikaa on tapettavana, millainen ruuhka on yleisissä tiloissa ja kuinka kova nälkä ja jano on. Kyllä niissä varmasti pystyy kahden kympin edestä kaksi ihmistä tarjoiluista nauttimaan, mutta toisaalta silloin tulee sellainen ilmiö että "pakko ottaa kun on maksettu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491