Eilat Royal Garden

Matkalle meno

Hei, olemme varaamassa matkaa Eilatiin ja Istrotel Royal Garden hotelliin.
Olisi kiva jos joku hotellissa käynyt kertoisi tietoa.
Ovatko parvekkeet jotka eivät uima-altaalle päin kadulle päin ja paistaako niihin aurinko? entä uima-altaalle päin olevat parvekkeet ovatko mihin ilmansuuntaan?
Onko hotelissa viikonloppuisin paljon meteliä kun paikalliset viettävät sapattia?
Olisi kiva jos joku näihin kysymyksiin vastaisi ja muutakin tietoa Royal Gardenista ja Eilatista mielelellään otan vastaan.

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiutunut

Pari kertaa lasten kanssa Royal Gardenissa olleena suosittelen hotellia. Ilaman muuta kannattaa ottaa huoneet niin että parveke altaille päin. Oletteko varaamassa kaksiota vai kolmen huoneen huoneistoa? Kumpikin rakennus vähän eri ilmansuuntaan. Aurinko kuitenkin paistaa jossain kohdin päivää partsille.

Sapattina on paljon paikallisia kyseisessä hotellissa. Ovat pääasiassa perheitä, joten mitään kovaa piletystä ei ole. Lähinnä allasalueet täpötäysi äänekkäitä paikallisia.

Kannattaa lukea tuo ketju jonka olen aiemmin aloittanut "kotiutunut" nimimerkillä.Siinä ketjusa aika paljon infoo ja kokemuksia, myös muiden.

Eilat on mukava lomakaupunki kaikinpuolin. Suosittelen!

Jos haluat jotakin erityistä kysyä voi vastailla mitä osaan. Viisi kertaa kaupungissa lomailleena tässä viimeisten vuosien aikana. Taas matkakuume päällä.

• Matkalle Meno

Kiitos, kaksiota ollaan varaamassa, tiedätkö mihin ilmansuuntaan ja minkälaisilla näkymillä ovat parvekkeet jotka ei altaille päin?
      Kumpi noista rakennuksista jotka kuvasta näkyy on kaksioiden rakennus?
      Oletko käynyt Eilatissa maaliskuun alussa, kuinka varmat aurinkopäivät siellä siihen aikaan?

• kotiutunut

Parvekkeiden suunnista en ole ihan varma ku ei ole kokemusta, ajattelisin, että ovat kadulle päin.

Aurinkomatkojen kuvasta katsonut niin kaksiot sen kuvan mukaan sijaisisi kuvan vasemmassa laidassa. Oikealla rakennus jossa isommat huoneet.

Olen ollut Eilatissa pari kertaa myös maaliskuussa. Kelit on olleet hyvät, aurinkoiset. Myös marraskuu, kesä- ja elokuu on tullut koettua. Kesäkuukaudet on tosi kuumia.

• myös matkalle

Hei,

Voitko kertoa vähän hotellin ruokatarjonnasta? Millainen on aamiainen, tasokas, paljon valinnanvaraa? Onko lämmintä ruokaa?

Entä ruokailu muuten, sopiiko myös 3-vuotiaalle? Mitä maksavat burgerit altaalla?

Kiitos!!!!!

• #reissulainen#

Ruokatarjoilut on hyvät , aamiainen hyvin runsas.

Ruokailut lasten kanssa onnistuvat hyvin, muroja, jugurtteja, hedelmiä, tuoremehuja. Kaikki puhdasta, voipi syödä ilman huolia.

Burgerit ja muut pikku allas -snacsit samoissa hintaluokissa kuin suomessakin.

Hyvää matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe