Eilat Royal Garden

Matkalle meno

Hei, olemme varaamassa matkaa Eilatiin ja Istrotel Royal Garden hotelliin.
Olisi kiva jos joku hotellissa käynyt kertoisi tietoa.
Ovatko parvekkeet jotka eivät uima-altaalle päin kadulle päin ja paistaako niihin aurinko? entä uima-altaalle päin olevat parvekkeet ovatko mihin ilmansuuntaan?
Onko hotelissa viikonloppuisin paljon meteliä kun paikalliset viettävät sapattia?
Olisi kiva jos joku näihin kysymyksiin vastaisi ja muutakin tietoa Royal Gardenista ja Eilatista mielelellään otan vastaan.

5

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiutunut

      Pari kertaa lasten kanssa Royal Gardenissa olleena suosittelen hotellia. Ilaman muuta kannattaa ottaa huoneet niin että parveke altaille päin. Oletteko varaamassa kaksiota vai kolmen huoneen huoneistoa? Kumpikin rakennus vähän eri ilmansuuntaan. Aurinko kuitenkin paistaa jossain kohdin päivää partsille.

      Sapattina on paljon paikallisia kyseisessä hotellissa. Ovat pääasiassa perheitä, joten mitään kovaa piletystä ei ole. Lähinnä allasalueet täpötäysi äänekkäitä paikallisia.

      Kannattaa lukea tuo ketju jonka olen aiemmin aloittanut "kotiutunut" nimimerkillä.Siinä ketjusa aika paljon infoo ja kokemuksia, myös muiden.

      Eilat on mukava lomakaupunki kaikinpuolin. Suosittelen!

      Jos haluat jotakin erityistä kysyä voi vastailla mitä osaan. Viisi kertaa kaupungissa lomailleena tässä viimeisten vuosien aikana. Taas matkakuume päällä.

    • Matkalle Meno

      Kiitos, kaksiota ollaan varaamassa, tiedätkö mihin ilmansuuntaan ja minkälaisilla näkymillä ovat parvekkeet jotka ei altaille päin?
      Kumpi noista rakennuksista jotka kuvasta näkyy on kaksioiden rakennus?
      Oletko käynyt Eilatissa maaliskuun alussa, kuinka varmat aurinkopäivät siellä siihen aikaan?

    • kotiutunut

      Parvekkeiden suunnista en ole ihan varma ku ei ole kokemusta, ajattelisin, että ovat kadulle päin.

      Aurinkomatkojen kuvasta katsonut niin kaksiot sen kuvan mukaan sijaisisi kuvan vasemmassa laidassa. Oikealla rakennus jossa isommat huoneet.

      Olen ollut Eilatissa pari kertaa myös maaliskuussa. Kelit on olleet hyvät, aurinkoiset. Myös marraskuu, kesä- ja elokuu on tullut koettua. Kesäkuukaudet on tosi kuumia.

      • myös matkalle

        Hei,

        Voitko kertoa vähän hotellin ruokatarjonnasta? Millainen on aamiainen, tasokas, paljon valinnanvaraa? Onko lämmintä ruokaa?

        Entä ruokailu muuten, sopiiko myös 3-vuotiaalle? Mitä maksavat burgerit altaalla?


        Kiitos!!!!!


    • #reissulainen#

      Ruokatarjoilut on hyvät , aamiainen hyvin runsas.

      Ruokailut lasten kanssa onnistuvat hyvin, muroja, jugurtteja, hedelmiä, tuoremehuja. Kaikki puhdasta, voipi syödä ilman huolia.

      Burgerit ja muut pikku allas -snacsit samoissa hintaluokissa kuin suomessakin.

      Hyvää matkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe