lennän muutaman viikon päästä pienen poikani kanssa kaksin lontooseen ja sieltä jatkolento san fransiscoon. Onko heathrow minkälainen olen kuullut että terminaalia joutuisi vaihtamaan? minkälainen palvelu?
kokemuksia british airwaysta ja heathrown kentästä
2
181
Vastaukset
- 4 stars
Se, joudutko vaihtamaan terminaalia, riippuu siitä, lennätkö molemmat lennot BA:lla. Terminaalien välillä on hyvät yhteydet, joten vaihto on helppoa. Heathrow on suuri ja ruuhkainen kenttä, joten kannattaa varata paljon (mielellään ainakin 3 tuntia) vaihtoaikaa.
Ravintoloita ja ostosmahdollisuuksia kentältä löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
British Airways on hyvä yhtiö, olen aina ollut tyytyväinen palveluun lentäessäni ko. yhtiöllä. - adshahhaah
16 kertaa lentänyt usaan ja useimmiten ba:lla lontoon kautta.
Iso kenttä mutta harvoin tarvitsee terminaalia vaihtaa. Palvelut ja ostosmahdollisuudet on heathrowlla kunnossa. Tosin silloin ollaan briteissä joten ruoka on sen mukaista (huonoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351