Olen entinen Sibelius-lukion opiskelija. Olen harrastanut laulamista 6 vuotta ja myös opettanut sitä.
Hinnasta keskustelen erikseen jokaisen halukkaan kanssa.
Voin opettaa joko omassa kämpässäni Länsi-Vantaalla, tai Helsinki-Vantaa akselilla.
Ota rohkeasti yhteyttä iästä riippumatta!
[email protected]
Annetaan laulutunteja halvalla!
Sarsumi
1
508
Vastaukset
- Mummeli
Lapsen lapseni on 11v. ja hyvin kiinnostunut laulusta. Koulussa oli nyt keväällä pop-laulukilpailut jotka hän voitti. Tarvitsisi ohjausta. Ääni on kaunis, mutta hentoinen. Asuvat Korsossa, eikä ole kiva matkustella pitkiä matkoja yksin. Voisitko soittaa mulle, jos on jotain mahdollisuutta opiskeluun. T. Tuija Leimulahti 040-
5246704.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623