Hyviä runoblogeja?

Sanailijanalku&loppu

Kirjoitatko itse runoblogia tai satutko tietämään hyviä sellaisia? Pistä tänne linkkiä.
En tiedä, onko omani mistään kotoisin, mutta käy katsastamassa, jos sattuu kiinnostamaan:
http://jerppuli.blogspot.com

41

3072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopun ukla

      Minuakin kiinnostaisi. Anyone?

    • Skkaesaari
    • jjamik

      sori en käytä blogspottia mutta käy tarkastamassa minun omia runojani täältä suomi24:sesta en ole muuta tänne julkaissutkaan ja tiedoksi kyllä olen 16v ja kirjotan silti näinkin sujuvasti ja omalaatuisia runojani osa ihmisistä ei tahdo uskoa että olen itse kirjoittanut kaiken muttakun tunteella kirjoittaa niin hyvä tulee (:

    • Sesamasanailija

      Kah, kiitos kovasti Maduixa.

    • Sanailijaedelleen.

      Niin, ja hyviä hommia, jjamik.

      • Anonyymi

        Häkeistä kultaisin on myös hyvä ja koukuttava runoblogi


    • SanttuK

      Höpsötystä. Lukekaa ennemmin kirjoja. :P

    • Lukijaheppu.

      Kiitos vielä näistäkin.

    • petepete

      paivanruno.blogspot.com

    • merryhey
    • hölläillää
      • hölläillää

    • MarDeri

      Mielenkiintoisia. Kiitos teille, ystävät.

    • yaneko

      http://lasitaivas.blogspot.fi/
      Tämä on vasta aloitettu ja sisältää myös piirrustuksia ja vastaisuudessa toivottavasti valokuvia, mutta olkaapas hyvä, itse pyysittä.

    • xxxxx
    • Hyvä blogi
    • R--
    • melodyofmylife
    • -----

      susipiilo

    • Alfriq

      http://alfriq.blogspot.fi/

      Munniharppua ja manulin sielua mukanaan kantava kirjoittajanuorukainen ulostaa runojen, pohdintojen, tekstien, valokuvien, piirrosten ja maalausten kautta luovan pääkoppansa sisällön liittyen kaikkeen näkemäänsä, kokemaansa ja tuntemaansa!

      Tervetuloa lukemaan...

    • viisi murhaajaa

      viisi murhaajaa istui samassa pöydässä
      kaikki itseään syyttömiksi väittivät
      pitkä tukka itki
      yksi arpi naamainen katseli ympärilleen
      kaljupää vaitti vain puolustaneen itseään
      muut murhaajat huusivat
      oi voi meitä me tuomitut
      syyttöminä vankilaan tiemme viä
      voi voi oi oi voi
      kyllä perheet nyt surra saa
      viisi murhaajaa samassa pöydässä istui
      ja valheita sieltä vain pursui

      • aapo2

        Aika tylsä runo ja tosi epäselvä HYI!


      • jänöpää
        aapo2 kirjoitti:

        Aika tylsä runo ja tosi epäselvä HYI!

        totta ei oo yhtää hyvä ketään ei kiinosta tollanen paska runo opettele kirjottaa eihän tosta saa mitään selvää


      • viisi murhaajaa
        jänöpää kirjoitti:

        totta ei oo yhtää hyvä ketään ei kiinosta tollanen paska runo opettele kirjottaa eihän tosta saa mitään selvää

        Niin se oli paska runo mä tiiän et oon paska tekee niit


    • Mirdei
    • Anonymos

      Soratie
      www.soratie.blogspot.com

    • Anonymos
    • pöö
    • frgn

      klassisten runojen ystäville:
      kuolleina.wordpress.com

      ( tsiigasin aiemmat postaukset ja alfriq saa suositukseni!)

    • Mihinmatka?

      sivistyssanoja.blogspot.com

      Tuolla myös, lueskelkaa ja lytätkää tai pitäkää, samapa tuo. On toi runoilu aikamoista, varsinkin internetin aikakaudella.

    • Minneamoana

      En sano olevani edes puoliksi yhtään hyvä kirjoittaja, mutta jonnekinhan niitä omia sanallisia "oksennuksia" pitää kirjata. :)

      Aloittelin tänään vasta. Runoblogini on tässä:

      http://shamaaninmorsian.vuodatus.net/

    • puistava
    • karheankaunista

      karheankaunista.fi :)

    • sietämätöntä
    • voiperäruisku

      Aivan vitun paska sivu!!!!

      • maailmanpaskinnalle

        Aivan vitun paska kommentti!!!


    • Multanaamio

      Valonkyntäjä-nimellä löytyy naamakirjasta "runoja". Olen laittanut sinne jonkin verran myös yhdensananrunoja, jotka varmaan kaikkien mielestä ovat ihan dadaa eikä niistä mitään irti saa.

      Vuoden loppuun ajattelin ainakin pitää sivua yllä. Pitää katsoa sen jälkeen, motivoiko se ympäristö/alusta jatkamaan. Huvin vuoksipa minä nyt muutenkin olen liikenteessä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Arvostan todellisuutta, en runopaskaa.

    • Anonyymi

      Runobulldogit räksyttävät tyhjää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe