Koulutuskeskus Tavastia

Samigrrr

Minkälainen paikka?
Onko opetus laadukasta?
Kokemuksia, mielipiteitä.

Kiitos

19

3326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajanhukkaa

Amis = hienommalta nimeltään Koulutuskeskus Tavastia. Opetus ei ole laadukasta, vapaapäiviä silloin tällöin (=etätyöpäiviä), kun opet ei viitsi opettaa. Kukaan valmistunut ei saa töitä kun ei osaa mitään. Mee sinne vaan, jos haluat viettää muutaman turhan vuoden.

• Anonyymi

Harva valmistuu. Varsinkin mamut on vallanneet koulun ja todistuksen jälkeen yksikään mamu ei mene töihin. Tilastot näyttää että mamut opiskelee. Käyttävät suomen etuja hyväksi. Hoonosoomiset on huonosti pärjännyt. Ihan turhaan suomen rahoja haaskaavat. Päästä varpaisiin hunnutettuja niin mitä töitä voi tehdä. Kylvettäjä olis hyvä duuni tai saunottaja. Turdohuulisia ei haluta.

• leipuri hiiva

:) itse sain hyvät opit mutta minusta tuli homo sielä ;)

• Anonyymi

Mutta minun naama meni mustaksi ja väri ei lähde pois

• Anonyymi

Minun naama meni mustaksi miten värin saa pois

• Ammattitutkinto=OK

Laadukasta opetusta saa, jos on itse motivoitunut opiskelemaan....jos vaan hengailee lippa vinossa, tilahousut polvitaipeissa, niin tuskinpa ne opettajatkaan pystyy "mahdottomasta tekemään mahdollisen"..??!!

• Anonyymi

Mamut leikkii päiväkaudet kännyköillä onko motivoitunut opiskelija. Mamut on syntynyt känny kädessä. Turhaa paskaa

• 2dcas2

Hyvä paikka ja opetuskin laadukasta, t: valmistunut

• Rahaa tuolla ainakin riittää. Lukiomme on tehnyt jotakin yhteistyötä tavastian kanssa ja se mistä me lukiolaiset jouduimme itse maksamaan (esim. bussikuljetukset/majoitukset etc.) niin tavastia maksoi oppilailleen, kerran jopa hotellihuoneet, kun me lukiolaiset majoituimme kiltisti koulumajoituksella...

• GRRRÄÄÄÄ

älä itke senkin neulepuseronössö!!!

• 100% tieto

Yleensä opet saaneet kenkää tai vakavan varoituksen paremmasta virasta ammattitaitottumuuden takia kelpaavat enää tavastialle,Open nimi googleen niin tietoa löytyy

• Paha lukihärö

Ja sä 100% tieto oot jäänyt luokalle jo monta kertaa...ei oikein toi kirjoitustaito futaa..("ammattitaitottumuuden" takia et saa edes amista läpi)?!

• Anonyymi
        Paha lukihärö kirjoitti:

Ja sä 100% tieto oot jäänyt luokalle jo monta kertaa...ei oikein toi kirjoitustaito futaa..("ammattitaitottumuuden" takia et saa edes amista läpi)?!

Eihän mamut osaa suomen kieltä turhaan kuluttavat koulunpenkkejä. Yrittävät tehdä jotain ajankuluksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän mamut osaa suomen kieltä turhaan kuluttavat koulunpenkkejä. Yrittävät tehdä jotain ajankuluksi

Tilastot näyttää hyvälle kun mamut opiskelee. Mutta miten opiskelee. Mamuille pitää opettaa hygieniaa kun haisevat tosi pahalle. Sanovat että kaapujen alla muhii täitä ym muita koieläimiä

• Anonyymi

Oppilailla ei ainakaan ole käytöstapoja kaupassa käydään ja tullessa roskat viskellään pitkin katuja. Luulisi että nuoret eivät roskais mutta näköjään eivät tiedä missä on roskis. Varsinkin mamut eivät osaa käyttää roskista oikein luulevat että ollaan aavikolla. Haistattelevat kun asiasta joskus huomauttaa

• Anonyymi

Miksi mamulle ei saa opettaa käytöstapoja. Heti huudetaan olet rasisti kun uskaltaa opettaa tapoja. Onkohan kotona roskista laisinkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mamulle ei saa opettaa käytöstapoja. Heti huudetaan olet rasisti kun uskaltaa opettaa tapoja. Onkohan kotona roskista laisinkaan

Missä oppilaitoksessa mamuille opetetaan suomenkieltä kun ekana oppivat vittu ja huora. Aika köyhä sanavarasto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä mamut saa suomenkielen opetusta. Ekana oppivat vittu ja huora. Ei ole hyvätasoista opetusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä mamut saa suomenkielen opetusta. Ekana oppivat vittu ja huora. Ei ole hyvätasoista opetusta

Noita sanoja ei opeteta yleensä missään koulussa vaikka ovathan ne yleisesti käytössä ja selvää suomen kieltä.
        Jos siis nuokin on jossain koulussa heille opetettu ei opetus mielestäni ole ollut huonoa vaan hyvää ja monipuolista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7870
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4400
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4023
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3373
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3330
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3238
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2983
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2761
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe