Kannattaako siis siirtyä käyttämään facebookia eri selaimella kuin muutoin käyttää nettiä? Käytän nykyään operaa, mikä selain kannattaisi ladata facen käyttöön? Google chrome? Tai jos käyttää mozillaa yksityinen selaus -toiminnalla facen käyttöön? Olen kyllä poistanut kaikki sivuhistoriantiedot mozillasta mutta jostain syystä selain silti muistaa osoiteriville esimerkiksi facebookin osoitteen vaikkei sitä siis siitä sivunuolesta saakaan. Miten voin poistaa aivan KAIKKI tiedot mozillasta?
Olen kyllä jo aikapäiviä sitten estänyt kaikki sovellukset enkä ole antanut liikaa tietoja itsestäni facelle, mutta haluan välttää kaikin mahdollisin tavoin että face ja facekaverini voisivat urkkia kaikki tekemiseni reaaliajassa.
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista! :)
Miten maksimoida facebook-turvallisuus?
12
426
Vastaukset
- ei voi mitään
ainoa tapa käyttää facebookia turvallisesti, on olla käyttämättä sitä ollenkaan. valitettavasti facebook on kaupallisessa ahneudessa luotu hulluksi sirkukseksi, varastetun idean pohjalle.
- tietoturvatumpelo
Kiitos vastauksesta!
En ajatellut poistaa facea kokonaan, sillä on niin kätevä pitää ihmisiin yhteyttä vaikka maailman toisella puolen.
- [d61;h>[
Ei ole olemassa sellaista kuin turvallinen Facebook. Kaikki mitä kirjoitat tai teet Facebookissa on sen omaisuutta ja saa hyödyntää tietojaan miten haluaa. Jos asian laita ei tyydytä niin sitten on oltava ilman Facebookkia.
Kannattaa vaihtaa se Google yhteisöön... Se kasvaa kokoajan ja on turvallisempi...
- sdfsdf
Laadukkaammin toteutettu mutta pohjimmiltaan sama ansa kuitenkin.
- tietoturvatumpelo
Ok, kysyn uudelleen: miten maksimoida facebookturvallisuus siltikin facebookissa edelleen pysyen?
IE9:ssä InPrivate selaus facebookissa.
Auttaa siihen että facebookin evästeet eivät näy ympäri nettiä, ei mihinkään muuhun.- ======
Estä kaikissa selaimissasi Facebookin evästeet, jotka seuraavat surffailuasi uloskirjautumisen jälkeenkin.
Onnistunee asetuksista kaikissa selaimissa.
http://aijaa.com/v.php?i=001878774119.png - 12
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
IE9:ssä InPrivate selaus facebookissa.
Auttaa siihen että facebookin evästeet eivät näy ympäri nettiä, ei mihinkään muuhun.M$ on kans yksi suurimmista tietojen urkkijoista.
- rttgggjh
firefoxin poista historintietoja ei poista ainakaan mulla evästeitä vaikka kruksattu.Ccleaner tekee sen
- tietoturvatumpelo
Noniin, google chrome ladattu ja käytän selainta vain facen käyttöön ingognito-toiminnalla.
Eipä tarvi välittää mistään evästeistä kun en käytä selainta mihinkään muuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275