Air Finland Holidays tekee matkoja Dubaihin. Kellään kokemuksia? Miten toimii?
Air Finland Holidays
9
670
Vastaukset
- mATKAILIJa0
Ostetaan matka ja mennään lentokentälle, josta lento lähtee. Ei kai sen sen kummempaa ole.
- Scatman
Änkytä enemmän. T. Scatman
- AF ei ole suosikkini
Aloittaa vasta lokakuun puolivälissä Dubain matkat, ei ole aikaisemmin sinne matkoja tehnyt, joten siitä ei kenelläkään voi olla kokemusta.
Muutenhan se lentelee muihin maihin, välillä useita tunteja myöhässä, toisinaan taas ajoissa - niinkuin muutkin lentoyhtiöt.- takuumatkat oy
Minäkin suosittelen varaamaan lennot vaikka Kamelian Airlandilta kuin Air-epävarma-Finlayndalta.
- Lämpöäkupoliin
Olisin myöskin kiinnostunut kokemuksista ja erityisesti Gloria Hotellista.
- mlkpirkk
Kannattaa lukea kokemukset esim. Booking.com sivulta, koska ko. hotellissa on ollut paljon enemmän muun maalaisia kuin muutama suomalainen. Kyseinen hotelli ei ole ollut aikaisemmin suomalaisten matkatoimistojen listoilla, kun nyt vasta parilla AirFinlandin matkalla eikä omatoimimatkailijatkaan tuonne menisi.
- Sieltä palannut
Kyllä hotelli oli loistava. Aivan metroaseman vieressä, mistä oli helppo ja nopea liikkua ostoskeskuksiin että soukkeihin. 40-kerrosta hotellissa ja 10 hissi käytössä koko ajan. Aamiainen 8-kerroksessa ulkoterassilla mikäli ilmastointi oli liian kylmällä salin puolella. Huoneistot valtavan suuria ( meilläkin kahdelle hengelle 4-hengen sviitti). Alkoholia ei ole tarjolla, mutta ainahan voit ostaa itse esim. kentältä.
- Lämpöäkupoliin
Luettu on kyllä booking.com kuin myös tripadvisorinkin arvostelut. Vielä vois laittaa niitä Dubain matkakokemuksia Air Finland Holidaysillä.
- Sieltä palannut
Air Finland holidays on samanlainen matkanjärjestäjä kuin Finnamatkat tai Aurinkomatkakin. Lennot hoitui ajallaan; jopa olimme 40 min. aikataulua edellä menomatkalla. Ei mitään moitittavaa paitsi jos pidät puutteena suomenkielisen oppaan puuttumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419