Air Finland Holidays

Dubai'11

Air Finland Holidays tekee matkoja Dubaihin. Kellään kokemuksia? Miten toimii?

9

670

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mATKAILIJa0

Ostetaan matka ja mennään lentokentälle, josta lento lähtee. Ei kai sen sen kummempaa ole.

• Scatman

Änkytä enemmän. T. Scatman

• AF ei ole suosikkini

Aloittaa vasta lokakuun puolivälissä Dubain matkat, ei ole aikaisemmin sinne matkoja tehnyt, joten siitä ei kenelläkään voi olla kokemusta.
      Muutenhan se lentelee muihin maihin, välillä useita tunteja myöhässä, toisinaan taas ajoissa - niinkuin muutkin lentoyhtiöt.

• takuumatkat oy

Minäkin suosittelen varaamaan lennot vaikka Kamelian Airlandilta kuin Air-epävarma-Finlayndalta.

• Lämpöäkupoliin

Olisin myöskin kiinnostunut kokemuksista ja erityisesti Gloria Hotellista.

• mlkpirkk

Kannattaa lukea kokemukset esim. Booking.com sivulta, koska ko. hotellissa on ollut paljon enemmän muun maalaisia kuin muutama suomalainen. Kyseinen hotelli ei ole ollut aikaisemmin suomalaisten matkatoimistojen listoilla, kun nyt vasta parilla AirFinlandin matkalla eikä omatoimimatkailijatkaan tuonne menisi.

• Sieltä palannut

Kyllä hotelli oli loistava. Aivan metroaseman vieressä, mistä oli helppo ja nopea liikkua ostoskeskuksiin että soukkeihin. 40-kerrosta hotellissa ja 10 hissi käytössä koko ajan. Aamiainen 8-kerroksessa ulkoterassilla mikäli ilmastointi oli liian kylmällä salin puolella. Huoneistot valtavan suuria ( meilläkin kahdelle hengelle 4-hengen sviitti). Alkoholia ei ole tarjolla, mutta ainahan voit ostaa itse esim. kentältä.

• Lämpöäkupoliin

Luettu on kyllä booking.com kuin myös tripadvisorinkin arvostelut. Vielä vois laittaa niitä Dubain matkakokemuksia Air Finland Holidaysillä.

• Sieltä palannut

Air Finland holidays on samanlainen matkanjärjestäjä kuin Finnamatkat tai Aurinkomatkakin. Lennot hoitui ajallaan; jopa olimme 40 min. aikataulua edellä menomatkalla. Ei mitään moitittavaa paitsi jos pidät puutteena suomenkielisen oppaan puuttumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe