latasin samsung galaxy gioon sormenjälkitunnistimen asensin ja se toimi mutt nyt kun painan sieltä puhelimen sivusta sitä nappia josta tää puhelin aukee niin tulee se normialotusvalikko joka oli kun sormenjälkitunnistinta ei vielä kännyssä ollut ja kun puuhkäisen sitä näyttöä sileen miteen se avutuu niin ruutu näyttää muuten pelkää mustaa mutta siellä yläreunassa on se harmaa palkki missä on niitä tietoja ja mistään ei tapahdu mitään.
en oikein osannu selittää tätä mutta toivottavasti ymmärsitte.
kiitos vastauksista jo etu käteen.
samsung galaxy gio
14
1007
Vastaukset
Jos asensit siihen tämän tai muun : https://market.android.com/details?id=com.gau.screenguru.finger&feature=search_result
Niin huijausta on...- samunggg
no mut miten saan puhelimen toimimaan kun siin on vaan se musta ruutu ja tiesin että on huijausta
- h
ookko koittanu sammuttaa puhelinta ja käynnistää uudestaan
- gio g
käynnistä se puhelin uudelleen vikasieto tilassa ja poista ko.paska softa vikatilaan pääset kun käynnistät puhelimen uudelleen ja painelet samalla vasemassa alakulmassa olevaa kosketus nappia ikään kuin windowsin kanssa....puhelin käynnistyy minimi asetuksilla ja voit poistaa turhat jumi softat
- mietin vaan
Kannattaako ostaa samsung galagy gio. Onko hyvä netti. Entä pelit?
- lagisamsung
minulla itse on galaxy gio ja lagaa hitsisti esim.kun lahetän viestin kamulle niin lagaa niin helesti et se tulee sille suunnilleen puol tuntii myöhässä pystyiskö löytään apuu asetuksista /muualta???? Ps:nopeita vastauksia :P
Puhelimen resetointi auttaa ainakin asiaan. Silloin tosin kaikki omat tiedostot/sovellukset poistuvat puhelimen muistista. Resetointi tehdään tälleen: http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-gio-s5660-hard-reset.html
- IhmineJokaTarviiApuu
tarvihtisin apuu ku mul on samsung galaxy gio.
se eile illal ku räpelsin sitä nii ku lukitsin näytön,nii kosketusnäppäimii jäi valot.
no sulin koko puhelimen ja laitoin päälle,siihen tulee joku ihme sönkötysD:
Anteeksi
Sovellus samsungin alkunäyttö (prosessi com.sec.android.app.twlauncher) pysähtyi yllättäen. Yritä uudelleen
sitte siihen tulee sellane painike, PAKOTA SULKEUTUMAAN,nii ku sitä painaa nii parin sekunni pääst se tulee uuestaa! onko kellää tapahtunu samaa? tarvihtis pikaista apuu..! :oo- IhmineJokaTarviiApuu
sit en pääse mihinkää valikkoo tai tälläsee :o
PIKAISTA APUU/VASTAUKSII! :P ;) - Salamimestari
HEI mul kävi ihan samallaite eile illal mul meni hermot mä otin siit koko ajan akkuu irti ja sit mä otin siit akun sim kortin ja muisti kortin ja laitoin ne yöks pöydälle ja ku aamul katoin ni se teki tota samaa mut onneks toi mun känny on aika uus ni siin on viel takuu mut siin on mun hyvii tiedostoi ni ois ihan kiva jos sen sais viel toimii :)
P.S mullaki on samsung galaxy gio
Jos et pääse puhelimen aloitusnäytölle asti niin ainut keino taitaa olla puhelimen resetointi: http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-gio-s5660-hard-reset.html
- Salamimestari
toi ei toimi vapunen ku sil puhelimel ei pysty tekee mitää ku se ilmottaa tota.
Silloin se kannattaa lähettää huoltoon.
- ärsyttävä gio
Samsung gio on suoraan sanottuna ihan paska,mikään ei toimi lagii koko ajan ei halua vaan toimia,Olen kyllä pettynyt kun olen ostanut tämmösen puhelimen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831