Onko kellään vinkkejä miten voisin harjoittaa pelitelekinetiikkaa kun olen aina osannut muokata esim noppa lukuja tai voittaa rahapeleissä. Tai olen aina osannut katsoa tulevaisuuteen, nähdä enneunia ja aistia tulevia asioita. Tietääkö kukaan miten voisin harjoitella niitä paremmiksi? Onko kellään aikaisempaa kokemusta?
Ps. En halua missään nimessä mitää kristillistä soopaa jeesuksesta tälle palstalle!
Synnynnäinen kyky?
Apua?
1
164
Vastaukset
- free-witch
En taaskaan sano, että tiedän, mutta arvelisin, että eri tekniikoiden kokeilu voisi auttaa. Itselläkin ollut pari enneunta, mutta enemmän valvenäkyjä. Telekineesiä en osaa. Harmi. :P Mutta niistä tekniikoista: oletko kokeillut peilin tai veden avulla katsomista? Miun pitäs kokeilla veden ja musteen sekoituksella, en vaan oo vielä saanu aikaseks. Ja kiinnostas kuulla lisää noista näyistä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all271941Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571779- 361494
- 771200
- 521079
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j231075- 54920
- 49893
- 24884
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178879