Onko kellään vinkkejä miten voisin harjoittaa pelitelekinetiikkaa kun olen aina osannut muokata esim noppa lukuja tai voittaa rahapeleissä. Tai olen aina osannut katsoa tulevaisuuteen, nähdä enneunia ja aistia tulevia asioita. Tietääkö kukaan miten voisin harjoitella niitä paremmiksi? Onko kellään aikaisempaa kokemusta?
Ps. En halua missään nimessä mitää kristillistä soopaa jeesuksesta tälle palstalle!
Synnynnäinen kyky?
Apua?
1
157
Vastaukset
- free-witch
En taaskaan sano, että tiedän, mutta arvelisin, että eri tekniikoiden kokeilu voisi auttaa. Itselläkin ollut pari enneunta, mutta enemmän valvenäkyjä. Telekineesiä en osaa. Harmi. :P Mutta niistä tekniikoista: oletko kokeillut peilin tai veden avulla katsomista? Miun pitäs kokeilla veden ja musteen sekoituksella, en vaan oo vielä saanu aikaseks. Ja kiinnostas kuulla lisää noista näyistä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775922- 353251
- 442898
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272105- 1061929
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771867
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241538Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171298