Kaskisissa Saunalahden mokkula pelaa perin verkkaisesti. Käyn usein täällä ja varmaan puolen vuoden ajalta on sama havainto. Onko jollakin täällä asuvalla kokemusta Soneran mokkulasta ja miten se pelittää ?
Vastaukset 5
- hitse/hede
Verkkaisesti tarkoittaa nopeasti.
Mikä siis on ongelma jos kerran yhteys toimii ?
Vai onko Soneralla joku parempi tarjous ?- He nov he
Verkkaisesti = hitaanpuoleisesti
Viime talvena Saunalahden nopeus oli 2-4M/1,5 - 2,5M, nyt alle 0,3M/0,3M. Tuollainen nopeus ei ole nykyisin alkuunkaan riittävä.
En kysynyt Soneran tarjousta vaan kommentteja Soneran toiminnasta. - Verkkarinopiaaa
He nov he kirjoitti:
Verkkaisesti = hitaanpuoleisesti
Viime talvena Saunalahden nopeus oli 2-4M/1,5 - 2,5M, nyt alle 0,3M/0,3M. Tuollainen nopeus ei ole nykyisin alkuunkaan riittävä.
En kysynyt Soneran tarjousta vaan kommentteja Soneran toiminnasta.Verkkaisesti = Nopeasti.
Ota soneran mokkula käyttöön,kyl sen voi palauttaa jos ei toimi odotetulla tavalla. - he nov he
Verkkarinopiaaa kirjoitti:
Verkkaisesti = Nopeasti.
Ota soneran mokkula käyttöön,kyl sen voi palauttaa jos ei toimi odotetulla tavalla.Moomma molemmat oikias :
http://synonyymit.fi/verkkaisesti
Kyl o suamen kieli kummallista. Itä-Suomessa verkkaisesti = hitaasti, mutta voihan olla, että Itä-Suomen hidas vauhti onkin Länsi-Suomessa nopia vauhti. Höhö
- De va de
Olen taas käymässä Kaskisissa ja huonommaksi on mennyt. 3G ei kuulu, vain 2G. Onkohan Elisa purkamassa verkkoaan täältä ? Purkuhommia täällä onkin tehty jo jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562