Kovan ja kiihkeän rakastelun jälkeen blondi jäi makaamaan sängylle ja mies päätti käydä haukkaamassa välipalaa. Mies kaatoi alkajaisiksi maitoa lasiin kun hän sattui huomaamaan että hänen jalkojensa välissä oleva "herkkutattinsa" oli punainen ja tulikuuma. Mies päätti laittaa "tatin" viilenemään maitolasiin. Samalla hetkellä blondi tuli keittiöön, näki mitä oli tekeillä ja huudahti: -Vau, mahtavaa! Mä olenkin aina ihmetellyt että miten se ladataan uudestaan!
Kuumana
3
656
Vastaukset
- A
P
- Juha822222
Mun tatti on jääkaapissa MUAHAHAHAAAAA
REPEÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MUAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAHAHAH
MUAHAHAHAHAHAAHAH Kas kun se ei pistänyt sitä pakastimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351926
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60509
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459- 44459
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74417