Ismo Uusitupa ei kestä kritiikkiä

sssssssssssssssd

Kirjoitteli Metro-lehdessä puuta heinää jääkiekon yleisömääristä, ja sitten kun sitä kritisoidaan niin mies vaan loukkaantuu eikä vastaa.
Varmasti oikea mies metro-lehteen kirjoittelemaan...

Toivottavasti tämä viesti tulee aina näkyviin googlen etusivulle kun kirjoittaa miehen nimen google-hakuun. siten muutkin löytävät tämän viestin.

3

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmästynyt

      Jep, tulee esiin Googlen etusivulle tämä viesti. Itse googletin äijän nimeä koska hän oli kirjoittanut niin tyrmäävän huonon levyarvostelun Metroon. Timo Uusitupa on ilmeisesti kunnostautunut lähinnä urheilutoimittajana, joten ei sinänsä ihme. Tosin Timo on ilmeisesti myös urheilutoimittajana ö-luokkaa.

    • Hämmästynyt

      Eikun se olikin Ismo! Mitä ilmeisimmin kyseessä on mies jonka nimi ei jää mieleen.

    • Urheilukuluttaja

      Ismo Uusitupa oli kirjoittanut Hesarissa kolumnin salibandyn yhteiskunnallisesta tilasta. Juttu on vuoden 2016 urheilujournalismin ehdoton pohjanoteeraus, josta tulee mieleen lähinnä jonkun seiskaluokkalaisen hatara ja horjuva aine, jossa oma mielikuvitus ja faktat kietoutuvat outoina tulkintoina toisiinsa. Lähes jokaista tulkintaa seuraa kysymys tai joukko kysymyksiä, joissa Uusitupa yrittää ilmeisesti osoittaa nokkeluuttaan. Niinpä jutun kokonaisvaikutelma muodostuu hyvin lapsenomaiseksi. Piti oikein googlettaa, oliko joku tettiläinen pistetty kirjoittamaan kolumnia vai mikä puuhastelija on kysymyksessä, mutta täältähän tuo selvisi. Mitenkähän Hesarissa voi päästä tuon tason juttuja ulos...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe