Saapuminen ja matkustaminen

Kentältä Canicoon

Osaatteko neuvoa miten pääsee yöllä, klo 00.30, Funchalin lentokentältä hotellille, joka on n.7 km. päässä? Katsoin, että taksi tulee suhteellisen kalliiksi. Yritin katsoa Madeiran bussiliikennettä, mutta en saanut siitä mitään tolkkua. Hotellimme sijaitsee Canicossa, Funchalista itään.

Onko kukaan siis kulkenut busseilla yöllä ja onko Canico kenellekkään tuttu paikka?

3

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talviasukas

Bussit eivät valitettavasti kulje yöllä. Taksi maksaa noin 20 euroa. Canico on tuttu paikka, sieltä löytyy kylän keskustasta hyvin palveluja ja liikenneyhteydet ovat ihan kohtuulliset Funchalin suuntaan. Mikä hotelli?

• lentoja tutkimassa

eipä yöllä kiikennöi nuo bussit.
      funchalista (lentokentän kautta) canical ja toisinpäin aamusta iltaan kulkee paljon vuoroja.

vihreät bussit # 60 funchal-boqueirao, kietelee matkalla kyliä pitkin,ei kentän kautta.

#113 funchal-canical,ajaa kentän kautta,osa niistä suoraan motaria pitkin,osa taas kiertää kyliä matkalla.

#53 funchal-faial, ajaa joskus kentän kautta .

kokeile saada kimppakyyti kasaan jo lentokoneessa,kaipa sinne on muitakin menossa.

perässä tullaan kunhan keretään :)

joo ja samalla tässä kyselisin onko nyt joku madeiralla ?
      millainen sää siellä on ollut (normaaliin verrattua)?

• suhteellisuudentajua

"Suhteellinen kalleus" taksin hinnassa on kyllä todella suhteellista1 Jos taksi on osapuilleen 20 euroa kuten talviasukas mainitsi, niin ehkä kannattaa suhteuttaa sitä matkan kokonaishintaan ja miettiä, tuleeko säästöä nyt yritettyä väärässä kohdassa ja oman mukavuuden kustannuksella, jos ei sitä raaski yöaikaan, pitkän lennon väsyttämänä, maksaa !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe