Haussa olisi kaikenlaiseen vapaa-ajan viettoon naispuolinen kaveriporukka Turusta, samantapainen, kun täällä on ollut hakusessa aikaisemminkin. Aikaisempi kirjoittaja oli ilmaissut asiansa niin osuvasti, että samalla pohjalla mennään :) Eli itse olen 22-vuotias nainen Turusta ja hakusessa uusia tuttavuuksia muista parinkympin ylittäneistä naisista. Vanhojen kavereiden kanssa on tiet vähitellen erkaantuneet ja loput kaverit ovat pariutuneet. Minä sinkkuna olen jäänyt hieman ulkopuoliseksi. Siksi olisikin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia tuttauuksia ja kavereita. Jonkinlainen tapaaminen olisi kiva järjestää, jos täällä on muita kiinnostuneita :)
Naispuolinen kaveriporukka Turusta
turkulainen22
4
246
Vastaukset
- MiuMiu1
Oon jo 29 vuotias neito mutta olisin hyvin innostunut ajatuksesta. Kerran kuussa vois nähdä esim keilauksen,sählyn,baareilun,leffailun,syömisen yms merkeissä
Laittakaa s-postejanne näkyville- turkulainen22
29 ei oo mikään este :) mulle voi muuten lähettää suoraankin s-postia osoitteeseen [email protected], jos tahtoo.
- turkulainen22
pistäkää vaan mulle s-postia, näin on muutkin tehneet, niin ilmoittelen sitä kaikille tapaamisesta ja muusta :)
- turkulainen22
eli huomenna sunnuntaina tapaamme ensimmäisen kerran, että jos on vielä tulijoita niin mulle meiliä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611