Haussa olisi kaikenlaiseen vapaa-ajan viettoon naispuolinen kaveriporukka Turusta, samantapainen, kun täällä on ollut hakusessa aikaisemminkin. Aikaisempi kirjoittaja oli ilmaissut asiansa niin osuvasti, että samalla pohjalla mennään :) Eli itse olen 22-vuotias nainen Turusta ja hakusessa uusia tuttavuuksia muista parinkympin ylittäneistä naisista. Vanhojen kavereiden kanssa on tiet vähitellen erkaantuneet ja loput kaverit ovat pariutuneet. Minä sinkkuna olen jäänyt hieman ulkopuoliseksi. Siksi olisikin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia tuttauuksia ja kavereita. Jonkinlainen tapaaminen olisi kiva järjestää, jos täällä on muita kiinnostuneita :)
Naispuolinen kaveriporukka Turusta
turkulainen22
4
192
Vastaukset
- MiuMiu1
Oon jo 29 vuotias neito mutta olisin hyvin innostunut ajatuksesta. Kerran kuussa vois nähdä esim keilauksen,sählyn,baareilun,leffailun,syömisen yms merkeissä
Laittakaa s-postejanne näkyville- turkulainen22
29 ei oo mikään este :) mulle voi muuten lähettää suoraankin s-postia osoitteeseen [email protected], jos tahtoo.
- turkulainen22
pistäkää vaan mulle s-postia, näin on muutkin tehneet, niin ilmoittelen sitä kaikille tapaamisesta ja muusta :)
- turkulainen22
eli huomenna sunnuntaina tapaamme ensimmäisen kerran, että jos on vielä tulijoita niin mulle meiliä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784