Onko muilla ollut samaa vaivaa, että pahanhajuinen vuoto uusiutuu aina kuukautisten jälkeen? Millä keinoin olette päässeet siitä eroon?
Olen tosi väsynyt tähän ja vituttaa koko kuukautiset, kun sen jälkeen saa aina kärsiä kamalasta hajusta. :( Vajaa vuosi sitten kävin lääkärissä ja sain antibiootit emätintulehdukseen. Oireet hävisi samantien, mutta lääkkeet aiheutti niin hirveää pahoinvointia etten pysty samaa kuuria enää syömään. Olen maitohappobakteerikapseleita käyttänyt vaivaan, mutta se ei tunnu olevan kovin tehokas. Olen myöskin kokeillut metronidatsolia emättimeen ja se auttoi hyvin. Enhän kuitenkaan voi jokaisten kuukautisten jälkeen pitää tommosta kuuria. :/
Pahanhajuinen vuoto aina kuukautisten jälkeen
3
5383
Vastaukset
- minä
miulla on nyt menossa antibiootit.. käy lääkärissä.. siihen on myös vaihtoehtoisia lääkkeitä
- yökkis
Kyllä kait se jollain "emättimen bakteeritasapainon häiriöön" tarkoitetulla tuotteella voisi lähteä. Nimenomaan sinne sisälle laitettuna, ei suun kautta. Itsekin harkitsen kokeilemista, alkaa olla taas niin hirveät hajut...
- bbkg
Pääsin siitä eroon kun lopetin tamponien käyttämisen ja siirryin kuukuppiin. Tämä oli siis yllättävä sivuvaikutus, en olisi ikinä keksinyt, että haju johtuu tamponeiden käytöstä. Oletan niiden kuivattaneen emättimen limakalvoja liikaa -> väärät bakteerit saivat enemmän elintilaa -> haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2501539IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk301465Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70906Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421853Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136808