lovelined > priority1 (0) 25.08.2011 14:41
Hello my Dear
How are you today,It is my pleasure to contact you after going through your profile on www.mina.suomi24.fi search for friendship,please contact me on this address so that i can send you my picture and tell you more about myself.I will be happy to know a little about you and hobbies.I believe we can move from here
I am waiting for your mail to my private email address (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life,
([email protected])
loveline ............................ Hello My Dear
Miten voit tänään, Minulla on ilo ottaa sinuun yhteyttä jälkeen käydään läpi profiiliisi www.mina.suomi24.fi etsiä ystävyys, ota yhteyttä minuun tästä osoitteesta, jotta voin lähettää sinulle kuvani ja kertoa enemmän itsestäni. mielelläni tietää hieman sinusta ja hobbies.I että voimme siirtyä tästä
Olen odottanut your mail to my yksityiseen sähköpostiosoitteeseen (Muista etäisyys tai väri ei ole väliä, mutta rakkaus asioissa paljon elämää,
([email protected])
Sketched MINÄ osiossa UUTTA ponahtaa tämä teksti. Osoitteet aktivoitu .Miten tämän saa putsattua pois. Kiitos!
Mitä ja mistä tullut
6
<50
Vastaukset
- Näin on
Tuo on ihan tavanomainen rahankerjäysviesti. Vielä ei rahasta ole puhetta, mutta jos vastaat, olisi tyttö tulossa tapaamaan, mutta raha matkalippuun puuttuu. Tai jotain muuta. Eli normaali ns. nigerialaiskirje.
Tuo suomennos taas on koneen tekemää. Joskus paljon kökömpää kuin tuossa.
Tuollaisista viesteistä ei saa välittää. Roskiin vaan heti.- priority 1
Eli kuinka poisto teknisesti tapahtuu..... latautuu aina kun avaan minä laatikon ?Alkaa pikkuhiljaa .....-)
- Näin.
Poisto postilaatikosta? Ruksi ruutuun ja sitten nappia Poista.
- se sama
Ei löydy mistään mistä vois poistaa .Mistä lopetan koko jäsenyyden Suomi24:jään.
- Näin.
se sama kirjoitti:
Ei löydy mistään mistä vois poistaa .Mistä lopetan koko jäsenyyden Suomi24:jään.
Mistä sitten ylipäätänsä puhut. Puhut vain viestistä, mutta mihin se on ilmaantunut, siitä et sano sanaakaan.
Sekä postissa että profiilin viesteissä on ihan sama systeemi eli tuo ruksi ruutuun ja sitten painetaan Poista.
Hei priority1,
saamasi viesti on tietojenkalasteluviesti. Niitä lähetetään aika ajoin Suomi24:n käyttäjille.
Tämänkaltaisiin viestiin tai muihin vastaaviin tietojenkalasteluviesteihin ei pidä missään nimessä vastata. Epäilyttäviä viestejä tai viesteissä olevia mahdollisia linkkejä ei myöskään kannata avata. Suomi24:n käyttäjien ei pidä koskaan antaa mitään luottamuksellista tietoa tuntemattomille tahoille.
Tietojenkalasteluvieteistä voi lukea lisää esimerkiksi Wikipediasta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/ Verkkourkinta
Ystävällisin terveisin,
Risto
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931458Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1941440Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 40965
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66925Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81912Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/7869