Ihanaa seksiä!

YX

Miehen kanssa en ikinä osannut nauttia seksistä, tai kertoa mitä haluan ja miten haluan. Mutta nyt on kaikki ihan toisin. Minulla on ihana Nainen ja hänen kanssaan nautin seksistä ensimmäistä kertaa elämässäni. Suhtaudun omaan vartaloonkin ihan eritavalla, se tuntuu jotenkin enemmän omalta kun toinen koskee ja katsoo ja kun tunteita on niin paljon molemmilla. En voi muuta sanoa kun elämä on ihanaa :)

11

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • starry-eyes

awws

• _aurinkopaistaa_

Samanlaisia fiiliksiä täälläkin. :)

• Ihqua

Ihanaa kun on ihanaa... vai mitä siihen odotat vastaukseksi?

• pj

Ei kai tässä mitään kysymystä ole esitettykään. Saahan sitä hehkuttaa jos on ihanaa :).

• 19+19

Kaikkea sitä maa päällään kantaa.

• luupiikki89

Siis ei yhtään mitään. Jäikö pelkkä luu käteen? Kun luulee itsestään liikaa, näin joskus käy.

• Apulaisprofessori

Onko YX siis mies kun on tommoset kromosomit? Naisillahan on XX.

• YX

Kyllä tää YX on ihan Nainen :)

• YYXXÅÅ

Älä valhettele. Apulaisproffa kuukahti jo.

• Bi:kö?

Olemme vieraiden miesten kanssa kimppaseksiä harrastava avopari ja vietämme usein viikonloppuja kotonamme tämän harrastuksemme parissa niin,että meillä on montakin mies vierasta kylässä samanaikaisesti,avovaimoni tykkää siinä määrin sänkytouhuista.
      En ole ollut mielestäni koskaan miehiin suuntautunut,en siis bi enkä homo,mutta minulle ei ole silti vastenmielistä ottaa toisen miehen kalua suuhuni,kun se tapahtuu niin että mies vetää kalunsa ulos avovaimoni sisästä.
      Tein sen ensimmäisen kerran muutama vuosi sitten,kun olimme hyvän miesystävämme luona viikonlopun vietossa ja harrastimme saunan päälle tämän todella iso varusteisen ystävämme kanssa kimppaseksiä. Avovaimoni kiihottui miehen päällä ratsastaessan niin riehakkaaksi,että nousi miehen päältä ja alkoi vaatia minua imemään eritteistään limaista kalua ja teinkin niinkuin rakkaani halusi,vaimoni piti kalun juuresta kiinni ja minä otin suihin.
      Olin jälkeenpäin melkein järkyttynyt tilanteesta,ohjasin ystävämme peniksen vaimoni häpyhuulien väliin kymmeniä kertoja ja kun hän nousi rakastajansa päältä,otin limaisen kalun taas suuhuni,imin ja runkkasin sitä ja nautin sen makeasta mausta todella paljon.
      En tunne nykyisinkään minkäänlaista vetoa miehiin,mutta kun mies kastaa kalunsa avovaimossani,minun on melkein pakko saada imeä vaimoni lemmenmehut miehen kalusta,siitä on tullut tapa näitä leikkejä harrastaessamme.
      Eikä miesystäviämmekään häiritse se,että otan heiltä suihin siinä tilanteessa,vaikka täysin heteroita hekin ovat kaikki.
      Muuten en miehen kaluun halua kajota;mutta avovaimoni saa sen tunteen,halun aikaan.
      Muuten minulla ei ole mitään sitä vastaan,jos joku on homo,joku lesbo tai bi,jokaisella on oikeus elämäänsä sellaisena kuin on.

• Ei Ei

Heteroita ette ainakaan ole. Se on varmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      332
      664
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75