Olen lähdossä ensimmäistä kertaa lentokoneeseen ja barceloonaan.vaihto, odotus riikassa.Kaipaisin neuvoja miten pukeutua?Ajattelin laittaa puolipitkähihaisen ohuen puseron.pikkutakin.mini hameen,paksuhkot sukkahousut korkkari saapikkaat tai sit matalammat nilkkurit.Käykö nää?
Miten pukeutua lentokoneeseen?
eka2011
1
363
Vastaukset
- BienvenidosaBCN
Koska olet lähdössä?
Barcelonassa on tällähetkellä vielä päivällä yli 25 astetta lämmintä. Riikassa kentällä ollessa ei varmaan palella.
Itse laittaisin ehkä mielummin "t-paidan", pitkät housut, ohuen neuletakin, iso huivi laukkuun jonka voi sitten laittaa koneessa kaulaan jos on ilmastointi liian kovalla.
Saappaat on liikaa, tennarit/avokkaat/balleriinat tms kengiksi.
Jos Suomesta lähtiessä on kauhean kylmä niin takki jonka voi sitten laittaa reppuun/laukkuun kun ei enää tarvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385