Olen 20v nuori mies enkä ole koskaan saanut kokeilla seksiä eläessäni. Olisiko ketään tyttöä joka haluaisi kokeilla sitä kanssani? Jos olisit iältäsi 17-21 niin sitten hyvä. Olen urheilullinen mutta hirveän ihmisarka. Toivoisin, että olisit samantyylinen.
Tyttöä seksikaveriksi?
16
394
Vastaukset
Nykyää varhaisimmat sekstaa jo kymmenen vanhoina ja sä oot 20... Ei hyvä...
- weya
Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.
weya kirjoitti:
Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.
En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\
- weya
addicttolove kirjoitti:
En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\
Mitä sinä tarkoitit? xD
weya kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitit? xD
Siis perseestähä se on, että muksut sekstaa niin nuorena mut eka kerta vois olla mun mielestä 15-->
- kelpaako
tällänen 16 v nätti tyttö, vai oonko hiukan nuori sulle?
Suomi24 ei välttämättä ole paras paikka ilmotukselle. Ehkä olet jo muuallekin laittanut, itse ainakin kokeilisin seksitreffit.fi. Itse ainakin olen käynyt sieltä joskus ilmoituksia lukemassa, eli kyllä siellä ainakin joku käy. :D
Onnea etsintään.- 15
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 13
Ite oon vaan 13 mutta silti seksit mielessä :D ei kyllä liity tähän mitenkään...
- heheee
kohta 18 v. tyttö vois, mistäpäin?
- alottajllkkj
Pohjois-pohnmaalta, Mistäs sää?
- yyghjkghjk
Oon 15 v. poika ja tytöt kiinnostais, laita viestii: [email protected]
- morommorom
Littakaa tytöt s-postejanne.
- lisää lisää<3<3<3
[email protected] oon 18v poika, ja tytöt lisää :)
- Aaah aah
15 v poika helsingistä haluis tytölt [email protected]
- [Sisu]
Moikka olen 19-vuotias nainen joka olis vapaa ehtoinen, kokemusta on ja toivottavasti sinua ei haittaa, koska tanssin tankotanssia ja harrstan strippausta, kelpaisiko....
Ja silikonitkin löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663