Olen 20v nuori mies enkä ole koskaan saanut kokeilla seksiä eläessäni. Olisiko ketään tyttöä joka haluaisi kokeilla sitä kanssani? Jos olisit iältäsi 17-21 niin sitten hyvä. Olen urheilullinen mutta hirveän ihmisarka. Toivoisin, että olisit samantyylinen.
Tyttöä seksikaveriksi?
16
387
Vastaukset
Nykyää varhaisimmat sekstaa jo kymmenen vanhoina ja sä oot 20... Ei hyvä...
- weya
Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.
weya kirjoitti:
Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.
En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\
- weya
addicttolove kirjoitti:
En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\
Mitä sinä tarkoitit? xD
weya kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitit? xD
Siis perseestähä se on, että muksut sekstaa niin nuorena mut eka kerta vois olla mun mielestä 15-->
- kelpaako
tällänen 16 v nätti tyttö, vai oonko hiukan nuori sulle?
Suomi24 ei välttämättä ole paras paikka ilmotukselle. Ehkä olet jo muuallekin laittanut, itse ainakin kokeilisin seksitreffit.fi. Itse ainakin olen käynyt sieltä joskus ilmoituksia lukemassa, eli kyllä siellä ainakin joku käy. :D
Onnea etsintään.- 15
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 13
Ite oon vaan 13 mutta silti seksit mielessä :D ei kyllä liity tähän mitenkään...
- heheee
kohta 18 v. tyttö vois, mistäpäin?
- alottajllkkj
Pohjois-pohnmaalta, Mistäs sää?
- yyghjkghjk
Oon 15 v. poika ja tytöt kiinnostais, laita viestii: [email protected]
- morommorom
Littakaa tytöt s-postejanne.
- lisää lisää<3<3<3
[email protected] oon 18v poika, ja tytöt lisää :)
- Aaah aah
15 v poika helsingistä haluis tytölt [email protected]
- [Sisu]
Moikka olen 19-vuotias nainen joka olis vapaa ehtoinen, kokemusta on ja toivottavasti sinua ei haittaa, koska tanssin tankotanssia ja harrstan strippausta, kelpaisiko....
Ja silikonitkin löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963