Olen 20v nuori mies enkä ole koskaan saanut kokeilla seksiä eläessäni. Olisiko ketään tyttöä joka haluaisi kokeilla sitä kanssani? Jos olisit iältäsi 17-21 niin sitten hyvä. Olen urheilullinen mutta hirveän ihmisarka. Toivoisin, että olisit samantyylinen.
Tyttöä seksikaveriksi?
16
412
Vastaukset
Nykyää varhaisimmat sekstaa jo kymmenen vanhoina ja sä oot 20... Ei hyvä...
- weya
Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.
weya kirjoitti:
Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.
En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\
- weya
addicttolove kirjoitti:
En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\
Mitä sinä tarkoitit? xD
weya kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitit? xD
Siis perseestähä se on, että muksut sekstaa niin nuorena mut eka kerta vois olla mun mielestä 15-->
- kelpaako
tällänen 16 v nätti tyttö, vai oonko hiukan nuori sulle?
Suomi24 ei välttämättä ole paras paikka ilmotukselle. Ehkä olet jo muuallekin laittanut, itse ainakin kokeilisin seksitreffit.fi. Itse ainakin olen käynyt sieltä joskus ilmoituksia lukemassa, eli kyllä siellä ainakin joku käy. :D
Onnea etsintään.- 15
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 13
Ite oon vaan 13 mutta silti seksit mielessä :D ei kyllä liity tähän mitenkään...
- heheee
kohta 18 v. tyttö vois, mistäpäin?
- alottajllkkj
Pohjois-pohnmaalta, Mistäs sää?
- yyghjkghjk
Oon 15 v. poika ja tytöt kiinnostais, laita viestii: [email protected]
- morommorom
Littakaa tytöt s-postejanne.
- lisää lisää<3<3<3
[email protected] oon 18v poika, ja tytöt lisää :)
- Aaah aah
15 v poika helsingistä haluis tytölt [email protected]
- [Sisu]
Moikka olen 19-vuotias nainen joka olis vapaa ehtoinen, kokemusta on ja toivottavasti sinua ei haittaa, koska tanssin tankotanssia ja harrstan strippausta, kelpaisiko....
Ja silikonitkin löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637