Tyttöä seksikaveriksi?

Suuri Unelma.

Olen 20v nuori mies enkä ole koskaan saanut kokeilla seksiä eläessäni. Olisiko ketään tyttöä joka haluaisi kokeilla sitä kanssani? Jos olisit iältäsi 17-21 niin sitten hyvä. Olen urheilullinen mutta hirveän ihmisarka. Toivoisin, että olisit samantyylinen.

16

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyää varhaisimmat sekstaa jo kymmenen vanhoina ja sä oot 20... Ei hyvä...

• weya

Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.

• weya kirjoitti:

Sanoisin, että on parempi "sekstata" ensimmäistä kertaa mielummin 20-vuotiaana kuin 10-vuotiaana taaperona.

En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\

• weya
        addicttolove kirjoitti:

En minä sitä tarkoittanutkaan... :-\

Mitä sinä tarkoitit? xD

• weya kirjoitti:

Mitä sinä tarkoitit? xD

Siis perseestähä se on, että muksut sekstaa niin nuorena mut eka kerta vois olla mun mielestä 15-->

• kelpaako

tällänen 16 v nätti tyttö, vai oonko hiukan nuori sulle?

• Suomi24 ei välttämättä ole paras paikka ilmotukselle. Ehkä olet jo muuallekin laittanut, itse ainakin kokeilisin seksitreffit.fi. Itse ainakin olen käynyt sieltä joskus ilmoituksia lukemassa, eli kyllä siellä ainakin joku käy. :D

Onnea etsintään.

• 15

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• 13

Ite oon vaan 13 mutta silti seksit mielessä :D ei kyllä liity tähän mitenkään...

• heheee

kohta 18 v. tyttö vois, mistäpäin?

• alottajllkkj

Pohjois-pohnmaalta, Mistäs sää?

• yyghjkghjk
    • morommorom

Littakaa tytöt s-postejanne.

• lisää lisää<3<3<3
    • Aaah aah
    • [Sisu]

Moikka olen 19-vuotias nainen joka olis vapaa ehtoinen, kokemusta on ja toivottavasti sinua ei haittaa, koska tanssin tankotanssia ja harrstan strippausta, kelpaisiko....
      Ja silikonitkin löytyy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      770
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe