silti kun niitä tarkastelee niin niissä on ihan pieniä eroja. Outo juttu. Kyseessä on täysin sama nukke, My scene Club Birthday Barbie Kennedy, mutta silti toisella on esim. hieman tummempi meikki ja hiusten istutus edessä näyttää hieman erilaiselta... jopa toisen mekkokin on aavistuksen verran tummempi. Oletteko muut huomanneet saman, että sama nukke ei välttämättä olekaan ihan sama... ?
Mulla on kaks samanlaista
Barbia mutta
1
122
Vastaukset
- sthsehsej
Tietysti niissä voi olla eroja, eihän niitä kaikkia osia pelkkä kone tee ja värierotkin mahdollisia jos joku maali on tehtaalla loppunut ja tilalle ei ole saatu jostain syystä ihan samaa sävyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802