Outlook toimi vielä eilen ongelmitta, tänään ei suostu välittämään gmailin posteja ja tulee virheilmoutus 0x800CC1A
Mihinkää asetuksiin/salasanoihin ei ole koskettu ja tosiaan vielä eilen iloisena lähettelin posteja outlookista ja tänään en sitten enään lähetellytkään.
Hyviä neuvoja ja mieluummin rautalangasta väännettyjä!
Outlook 2007 ja virheilmoitus
Isoisänisä
2
111
Vastaukset
- dfgdffgfddfdf
oliskohan ollut gmailin päässä vikaa...?
Kokeile uudestaan tänään.
Jos ei vieläkään pelaa, niin kerro edes windowsin ja outlookin versiot...- isoisänisä
Oli tosiaan vikaa ehkäpä gmailin päässä. Tosiaan unohtui mainita, että Windows Vista-käyttiksenä ja otsikosta ilmeni että outlook 2007 .
Tänään alkoi pelittämään, seuraillaan mitä mahtaa tapahtu jatkossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423