minun vajaa neljävuotias puhuu vain vahingossa lähinnä hän vain on hiljaa.
Vahingossa on tullut viiden sanan lauseita kaksi kappaletta koko vuonna lisäksi on muulama kolmen sanan lause mutta aina jos yrittää saada toistamaan niin menee aivan hiljaiseksi. Hän ei pue, ei riisu, ei osaa piirtää mitään ja syöminen on lähinnä sotkemista.
Olemme olleet neurologilla ja pää on kuvattu mutta mitään vikaa ei löydy. Ulkoisesti hän näyttää noin 1.5 vuotiaalta on lyhyt ja vauvamainen ulkomuodoltansa joten minun on todella hankalaa saada ihmiset hoidossakin ymmärtämään että hän on kohta neljän eikä mikään vauva minä häntä päiväkodissa kohdellaan.
Nyt pitäisi aloittaa toiminta- ja puheterapia lasten psykologikin haluaa hänet nähdä.
On todella toivotonta raahata häntä joka paikkaan ilman miään selvyyttä mistään. Vanhemmat lapseni ovat puhuneet selvästi kaksivuotiaina niin että heidänkanssaan on voinut ihan keskustella.
Onko kenelläkään mitään samanlaista kokemusta? onko ketään kenenkanssa voisi koittaa jakaa huoliaan?
Olen väsynyt tähän tilanteeeseen ja tunteet heittelee ristiriitaisesti, en enään tiedä mitä voisin enempää tehdä :(
Turhautunut ja huolissaan
toivoton_______
1
194
Vastaukset 1
- LL
Jos lapsi on vajaa nelivuotias, ei puhu, ei riisu, ei piirrä jne. niin kyllä silloin lapsi ei kyllä ole aivan terve. Ja kerrot hänen näyttävän 1,5 vuotiaalta. Jokin diagnoosi hänellä kyllä varmastikin on, eikö niin..
Onko endokrinologi tutkinut lapsen?
Mitä kaikkia tutkimuksia hänelle on tehty? Pelkkä pään kuvaus nyt ei riitä alkuunkaan asioiden selvittelyssä.
Tulee mieleen provo, mutta ei kait kukaan näin vakavalla asialla provoaisi, eihän?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556